به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل ازمهر؛ دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نمود: نتایج اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۵ به صورت کارنامه از ساعت ۱۶ امروز دوشنبه ۱۶ فروردین در سایت سازمان سنجش منتشر گردید.

نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه در سایت سازمان سنجش منتشر و داوطلبان می توانند با وارد کردن شماره داوطلبی و سایر مشخصات نسبت به رویت کارنامه اولیه خود اقدام نموده و پرینت آن را تهیه نمایند.

داوطلبانی که دارای نمره کل تراز نهایی مثبت باشند می توانند مطابق ضوابط مندرج در سایت سازمان سنجش در مرحله  انتخاب کد رشته محل شرکت نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: شرایط و ضوابط و کد رشته محل های پذیرنده دانشجو از روز سه شنبه ۱۷ فروردین ماه بر روی سایت سازمان قرار خواهد گرفت.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از روز سه شنبه ۱۷ فروردین تا شنبه ۲۱ فروردین ۹۵ می توانند برای انتخاب رشته محل به سایت سازمان سنجش و انتخاب حداکثر ۵۰ کد رشته محل از میان کدرشته های امتحانی مربوط اقدام نمایند.

طبق انتخاب رشته به عمل آمده، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی پذیرنده دانشجو، نسبت به اعلام حد نصاب هر کد رشته محل و سایر شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو برای ارزیابی تخصصی (مرحله دوم آزمون) از طریق سایت خود در پایان هفته اول اردیبهشت ماه ۹۵ اقدام می نمایند.

داوطلبان دارای حدنصاب مطابق با اطلاعیه دانشگاه ها و موسسات پذیرنده که بر روی دانشگاه ها و موسسات ذیربط قرار می گیرد، لازم بر اساس برنامه زمانی اعلام شده نسبت به ارائه مدارک و ثبت نام برای سایر مراحل اقدام نمایند.

همچنین عدم مراجعه و اقدام مطابق با اطلاعیه دانشگاه ها و موسسات پذیرنده به منزله انصراف از پذیرش در آن دانشگاه و یا موسسه است و و امکان آزمون کتبی و مصاحبه مجدد وجود ندارد.

اطلاعیه تکمیلی همزمان با کارنامه در سایت سازمان سنجش مننتشر می گردد.

همین الان می توانید ثبت نام کنید