به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ رییس دانشگاه پیام‌نور مرکز زنجان احسان توابی  بیان نمود: دانشگاه پیام‌نور از نظر فعالیت‌های پژوهشی باتوجه به آمار ISC، جزو هشتمین دانشگاه برتر کشور به حساب می آید و در زمینه کارهای فرهنگی و ورزشی همیشه جزو 10 دانشگاه برتر می باشد، زیرا اولویت دانشگاه پیام‌نور بعد از تحصیل انجام فعالیت‌های کار فرهنگی می باشد.

از جمله مهم‌ترین برنامه‌های برگزار شده در سال‌جاری دانشگاه شامل یادواره شهدای 175شهید دریادل، جشنواره ملی کانون ملی قرآن و عترت، مسابقات قرآنی در بخش‌های مختلف، اعزام دانشجویان و اساتید به ضیافت ‌اندیشه در مشهد، قهرمانی بدمینتون کشوری، اعزام دانشجویان به مسابقات سازه‌های ماکارونی در کرمانشاه و کسب مقام اول توسط دانشجویان و غیره می باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور زنجان افزود: دانشگاه پیام‌ نور یک دانشگاه صد درصد بومی می باشد که بیشترین جمعیت دانشجویی را در بین دانشگاه‌ها مختص خود کرده و همچنین این دانشجویان جزو مستعدترین دانشجویان می باشند و این موضوع را آمار قبولی دانشجویان مقطع کارشناسی‌ارشد بیان می کند.

باتوجه به اینکه دانشگاه پیام‌نور یک دانشگاه کتاب محور می باشد دانشجویان باید برای قبولی تلاش نمایند و باز هم آمار قبولی دانشجویان در کارشناسی‌ارشد ثابت می‌ نماید که جزو با سوادترین دانشجویان می باشند و می‌توانند با امکانات به شکوفایی برسند و در کل این دانشگاه ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که می‌تواند مکمل خوبی برای آموزش و پژوهش باشد.

از خصوصیات دانشگاه پیام‌نور، مجازی بودن کلاس‌ها و تحصیل به‌صورت الکترونیکی است که در این صورت نیازی به حضور فرد در کلاس نیست؛ همچنین امتحانات این دانشگاه جزو استانداردترین امتحانات دنیا محسوب شده که به‌صورت متمرکز و همزمان در سراسر کشور برگزار می‌ گردد.

همین الان می توانید ثبت نام کنید