جلسه کنکور
تمدید ثبت نام داوطلبان آزمون سراسری از 17 تا20اسفند

 

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ حسین توکلی مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نمود: ثبت‌نام مجدد یا ویرایش اطلاعات داوطلبان ثبت‌نام کننده در آزمون سراسری سال 95 از 17 تا 20 اسفندماه امکان پذیر می باشد.

اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان ثبت‌نام کننده در آزمون سراسری سال 95 که برای شرکت در آزمون مذکور ثبت‌نام کرده‌اند از دوشنبه 17 اسفندماه لغایت پنجشنبه 20 اسفندماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار داده می شود.

داوطلبان ثبت‌نام کننده باید در مهلت تعیین شده پس از مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه منتشره سازمان سنجش نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نموده و در صورت تمایل نسبت به ویرایش آن اقدام کنند.

حسین توکلی افزود: به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در مهلت مقرر در آزمون مذکور ثبت‌نام ننمودند، ترتیبی اتخاذ گردیده که از روز دوشنبه 17 اسفندماه لغایت پنجشنبه 20 اسفندماه این دسته از داوطلبان نیز بتوانند با مراجعه به سایت سازما سنجش و مطالعه دقیق دفترچه راهنما در صورت واجد شرایط بودن با تکمیل تقاضانامه اینترنتی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

اطلاعیه سازمان سنجش در این خصوص از عصر امروز شنبه اول اسفندماه روی سایت قرار داده می شود و مطالعه دقیق آن به کلیه داوطلبان اکیدا توصیه می‌ گردد.

همین الان می توانید ثبت نام کنید