دانشگاه آزاد اسلامی
پذیرش دانشجوی پسا دکتری و پژوهش محور دانشگاه خوارزمی

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ محمدعلی سبحان‌اللهی صبح امروز، در مراسم امضای تفاهمنامه بین دانشگاه خوارزمی و ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری، اعلام نمود: همه فعالیت‌هایی که در دانشگاه خوارزمی انجام می شود، در جهت رفع نیازهای مردم می باشد. در دو سال قبل تمام رشته‌های دانشگاه مجدد بازبینی شده و بر اساس نیازهای جامعه، رشته‌های جدید و میان رشته‌ای راه‌اندازی گردید.

سبحان اللهی بیان نمود: فعالیت های فوق در این دانشگاه تقویت گردیده ،  تفاهم نامه‌های تحقیقاتی زیادی منعقد نمودیم و یک گروهی را تشکیل دادیم که یکی از وظایف آنها پیگیری اجرایی کردن این تفاهمنامه می باشد و از تمام دانشکده‌ها درخواست نمودیم که آخرین فعالیت‌های خود را در راستای تفاهمنامه‌هایی که منعقد شده، ارائه نمایند.

وی افزود: این دانشگاه، یک دانشگاه جامع می باشد و با وجود اینکه دارای دانشکده‌های فنی و مهندسی می باشد،  ولی محور فعالیت‌های دانشگاه بیشتر علوم انسانی بوده؛ به طوری که ما دانشکده ادبیات و علوم انسانی را به دو دانشکده تبدیل کرده‌ایم؛ دانشکده ادبیات و زبان‌ها و دانشکده علوم انسانی و اجتماعی.

همچنین تصویب شده که رشته‌های پسادکتری و دکتری پژوهش‌محور این موسسه فعال گردد و دانشجو پذیرش نمایند، که به زودی پذیرش در رشته های مذکور را ابلاغ می نماییم.

موضوعی که ستاد مبارزه با مواد مخدر پیگیری می‌ نماید؛ موضوع بسیار خوبی می باشد و ما آمادگی داریم که با این ستاد همکاری نماییم.

وی گفت : بخش بین‌الملل این دانشگاه فعال شده و هم اکنون دانشگاه خوارزمی با چند دانشگاه خارجی همکاری داشته و در زمینه‌های تبادل استاد و دانشجو و تبادل استاد و برگزاری دوره‌های مشترک همکاری خوبی دارند.