جلسه کنکور
انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد سه شنبه 6 بهمن

 

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ طبق اطلاعیه منتشره از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی آزمون دکتری تخصصی(Ph.D.) سال ۱۳۹۵ در دو نوبت صبح و عصر روز جمعه 94/11/9 در سراسر کشور برگزار می‌ گردد. داوطلبان آزمون دکتری تخصصی از ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه 94/11/6 با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش www.azmoon.org و وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامی، برگه ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

تذکر ۱ : دریافت برگه ورود به جلسه از طریق پایگاه مذکور تا یک ساعت قبل از شروع آزمون امکان‌پذیر می باشد.

تذکر ۲ : داوطلبان می‌بایست علاوه بر برگه ورود به جلسه، راهنمای آزمون مذکور را نیز از طریق همان پایگاه دریافت و مندرجات آن را به طور دقیق مطالعه نمایند.

داوطلبان پس از دریافت برگه ورود به جلسه، مغایرتی در مندرجات آن از نظر مشخصات فردی، زبان خارجه و یا عکس ملاحظه نمودند لازم است بلافاصله به باجه رفع نقص در واحد دانشگاهی (حوزه امتحانی) خود مراجعه کنند.(آدرس کلیه واحدهای مجری برگزاری آزمون ورودی دکتری تخصصی(Ph.D.) سال ۱۳۹۵ در دفترچه راهنمای آزمون مذکور درج گردید).

تذکر : داوطلبانی که شهر تهران را بعنوان حوزه امتحانی خود منظور نموده اند، لازم است مطابق جدول زمانی مندرج در این اطلاعیه به مجتمع دانشگاهی ولیعصر(عج) واحد تهران مرکزی مراجعه و نسبت به رفع نقص برگه ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

همچنین زمان رفع نقص برگه ورود به جلسه آزمون مذکور، روزهای سه شنبه 94/11/6 (بعدازظهر از ساعت۱۳ الی ۱۷)، چهارشنبه 94/11/7 و پنجشنبه 94/11/8 (صبح‌ ها از ساعت ۸ الی ۱۲ و بعد از ظهرها ‌از ساعت ۱۳ الی ۱۷) می باشد.