دانشگاه صنعتی اصفهان
تحصیل 1870 دانشجو در دانشکده مهندسی دانشگاه کردستان

به گزاش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از ایسنا؛ هیوا فاروقی رئیس دانشکده مهندسی دانشگاه کردستان بیان نمود: 1870 دانشجو هم اکنون در دانشکده مهندسی دانشگاه کردستان مشغول به تحصیل می باشند که از این تعداد 1483 دانشجو در مقطع کارشناسی، 329 دانشجو در مقطع ارشد و 58 دانشجو در مقطع دکتری می باشند.

در دانشکده مهندسی، دانشجویان در هشت گروه مهندسی صنایع، مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر، مهندسی معدن، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی و مهندسی فناوری اطلاعات مشغول به تحصیل هستند.

دانشکده مهندسی دانشگاه کردستان دارای 10 رشته گرایش در مقطع کارشناسی، 15 رشته گرایش در مقطع ارشد و 3 رشته گرایش در مقطع دکتری شامل مهندسی صنایع، برق و عمران می باشد.

همچنین 51 عضو هیئت علمی تمام وقت و 16 نفر بورسیه (دانشجوی دکتری) در دانشکده مهندسی اشتغال دارند.

در سال‌های اخیر بالغ بر 600 مقاله از اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی در مجلات معتبر ISI و علمی پژوهشی خارج و داخل کشور به چاپ رسیده است و حدود یک هزار ارائه مقاله در کنفرانس‌های معتبر بین المللی و ملی انجام گردیده.

مضافاً چاپ 15 جلد کتاب و انجام بیش از 100 طرح پژوهشی در داخل و خارج دانشگاه توسط اعضای هیئت علمی را از دیگر دستاوردهای حوزه پژوهشی دانشکده مهندسی می باشد.

اگر مجوز صادر شود سال تحصیلی جدید دو گرایش برق مخابرات و کنترل و رشته ارشد نقشه برداری عمران به رشته‌های این دانشکده اضافه می گردد.

با برنامه ریزی دقیق می توانید وارد دانشگاه شوید