به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور دکتر حسین توکلی اعلام نمود: اسامی ۳ هزار و ۴۲۴ نفر (یک هزار و ۲۱۱ نفر زن و ۲ هزار و ۱۲۳ نفر مرد) معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دکتری ۹۴ برای شرکت در مرحله مصاحبه به همراه کارنامه مربوطه این داوطلبان امروز (17 دی ماه) بعدازظهر از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می گردد.

با توجه به اعلام ظرفیت برخی دانشگاه ها در برخی کد رشته محل های تحصیلی و تکمیل ظرفیت برای آزمون دکتری سال ۹۴، مرحله تکمیل ظرفیت در روزهای ۲ تا ۸ دیماه انجام گردید.

داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰ کدرشته محل اقدام نمایند که در نهایت ۱۱ هزار و ۱۴۲ داوطلب برای ۷۴۷ ظرفیت جدبد و تکمیل ظرفیت ثبت نام نمودند.

توکلی افزود: اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت امروز اعلام می گردد و داوطلبانی که در یک یا چند کدرشته محل (حداکثر پنج کدرشته محل) در ردیف چند برابر ظرفیت قرار گرفتند باید باهمراه داشتن مدارک اعلام شده برای شرکت در مصاحبه و یا سایر مراحل پذیرش به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مراجعه نمایند.

همچنین داوطلبانی که اسامی آنها جزء معرفی شدگان قرار دارد باید ۲۰ تا ۲۶ دیماه به نظور تکمیل فرم بررسی صلاحیت آموزشی خود ضمن پرداخت مبلغ ۲۵ هزار تومان نسبت به تکمیل فرم و دریافت کد پیگیری اقدام کنند و در صورت عدم تکمیل فرم از گزینش حذف می گردند.

افرادی که در زمان معرفی شدن در اردیبهشت ماه نسبت به تکمیل این فرم اقدام نمودند در این مرحله نیازی به پرداخت مجدد و تکمیل فرم ندارند.

این اسامی برای شرکت در مرحله مصاحبه به همراه کارنامه داوطلبان این مرحله از آزمون دکتری ۹۴ انتشار می یابد.

مقرر بود که نتایج اولیه برای معرفی برای طی کردن سایر شرایط در هفته سوم دی ماه اعلام می گردد.