به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ داوطلبانی که در موعد مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ نشده اند در روزهای ۳ تا ۵ اسفندماه می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش اقدام به ثبت نام نمایند.

ویرایش و کنترل اطلاعات ثبت‌نام داوطلبان شرکت کننده در آزمون‌ کارشناسی ارشد سال ۹۵ و بیست و یکمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور در زمان مقرر ثبت‌نام نمودند، از روز دوشنبه سوم تا روز چهارشنبه پنجم اسفندماه از طریق سامانه سازمان سنجش و امکانپذیر است.

همچنین اصلاحات جدید دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۵بشرح جدول زیر می باشد: 

کد رشته امتحانی نام رشته امتحانی مورد و یا موارد اصلاحی
۱۱۱۱ مجموعه الهیات و معارف اسلامی (۱) ردیف رشته ۱۱ با عنوان علوم قرآن و حدیث به دلیل تکراری بودن با ردیف رشته ۱ حذف می‌شود.
۱۱۲۶ مجموعه حقوق

با عنایت به اجرایی شدن قانون آیین دادرسی کیفری مصوب ۴/۱۲/۱۳۹۲ مجلس شورای اسلامی، سؤال‌های درس ۱۳ «آیین دادرسی کیفری» براساس قانون جدید و اصلاحیه آن طراحی خواهد شد.

رشته‌‌های ردیف ۲۷ با عنوان حقوق هوایی و ردیف ۲۸ با عنوان حقوق پزشکی به دلیل عدم پذیرش توسط دانشگاه‌های پذیرنده در آزمون سال ۱۳۹۵، حذف می‌شوند.

۱۲۰۶ مجموعه زیست شناسی ـ علوم سلولی و مولکولی ردیف رشته ۸ با عنوان زیست فناوری گرایش صنعت و محیط زیست به دلیل عدم پذیرش توسط دانشگاه‌های پذیرنده در آزمون سال ۱۳۹۵ حذف می‌شود.
۱۲۵۹ مهندسی صنایع کد ضریب گرایش‌های: ۴) سیستم‌های مالی، ۵) لجستیک و زنجیره تأمین و ۶) مدیریت پروژه به کد ضریب «۴» اصلاح می شود.

۱۳۱۲

مجموعه مهندسی منابع طبیعی ـ چوب ردیف رشته ۶ با عنوان طراحی و مهندسی چوب به دلیل عدم پذیرش توسط دانشگاه‌های پذیرنده در آزمون سال ۱۳۹۵ حذف می‌شود.
۱۳۱۵ مجموعه کشاورزی ـ بیماری شناسی گیاهی عنوان صحیح ردیف رشته دوم ریزکرم‌شناسی است.