به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر، معاون سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی عباس علایی اعلام نمود: همزمان با روز دانشجو چهار سامانه نقل و انتقالات دانشجویی، تغییر رشته، پاسخگویی به مطالبات دانشجویان و پیام کوتاه این دانشگاه رونمایی گردید.

در طول ۲۴ سال فعالیت این دانشگاه برای نخستین باریست که سامانه نقل و انتقال دانشجویان در این دانشگاه راه اندازی شده گردیده و طبق این سامانه تمامی مراحل تقاضای دانشجویان برای نقل و انتقال به صورت آنلاین انجام می گیرد.

علایی گفت: باتوجه به راه اندازی سامانه تغییر رشته دانشجویی متقاضیان می توانند درخواست های خود را برای این موضوع به صورت آنلاین اعلام و پیگیری نمایند.

سیستم سامانه سراج (پاسخگویی به مطالبات دانشجویان) از دیگر سامانه های این دانشگاه ست که رونمایی گردید و دانشجویان از طریق این سامانه می توانند مطالبات و مباحث مورد نظر خود را به مسئولان اطلاع دهند.

سامانه پیام کوتاه معاونت سنجش دانشگاه علمی کاربردی راه اندازی گردید که از طریق این سامانه نیز دانشجویان می توانند به صورت پیام کوتاه مطالبات خود را مطرح نمایند که موارد مطرح شده طی24ساعت پیگیری می شود.

وی افزود: در این مراسم از کتاب مجموعه قوانین و مقررات دانشگاه نیز رونمایی گردید که این کتاب در ۲۵۰ صفحه تدوین گردید و به زودی برای تمامی واحدها ارسال می شود.

در این مراسم به خانواده شهید حمید مرادی دانشجوی شهید مدافع حرم این دانشگاه دانشنامه اعطا گردید.