به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از ایسنا؛ مهرماه سال‌جاری تعداد 200 دانشجو پذیرش گردیدند که از این تعداد 95 نفر در مقطع کاردانی و 105 نفر نیز در مقطع کارشناسی به تحصیل مشغولند.

هم اکنون بیش از 600 دانشجو در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در این مؤسسه مشغول تحصیل می باشند و در 17 کد رشته در این موسسه پذیرش دانشجو می‌شود و این مرکز از نیمسال جاری در رشته های حوزه پزشکی از جمله رشته‌های کاردانی فنی تجهیزات پزشکی، تعمیر و نگهداری تجهیزات علوم آزمایشگاهی، کارشناسی حرفه‌ای مشاوره ژنتیک پیش ثبت نام انجام می دهد.

در حوزه فنی مهندسی نیز رشته های مهندسی فناوری عمران و نقشه برداری به رشته‌های موجود اضافه شده که این دوره نیز برای اولین بار در سطح استان آذربایجان‌شرقی در این مرکز برگزار می شود.

بزرگترین مزیت این مرکز بالا بودن کیفیت آموزشی آن به دلیل دو دهه سابقه آموزشی با همکاری اساتید مجرب و متعهد و همچنین وابسته بودن این مرکز به نهاد انقلابی جهاددانشگاهی می باشد و تعامل مرکز با معاونت پژوهشی و پژوهشکده جهاددانشگاهی و همچنین فعال بودن انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی و مشارکت دانشجویان در امور فرهنگی و پژوهشی باعث پویایی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی می باشد.