به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام  به نقل از مهر؛ لطف‌الله فروزنده رئیس کارگروه رشته مدیریت شورای تحول و ارتقای علوم انسانی اعلام نمود: فاز اول سرفصل های رشته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد بازنگری  گردید و تغییرات لازم در سرفصل‌ها انجام شد و از مهر ماه سال تحصیلی آینده اجرایی می گردد.

اجرای رشته کارشناسی مدیریت از سال تحصیلی جدید

برنامه آموزشی و سرفصل‌های طراحی شده برای این رشته در دوره کارشناسی به شورای تحول ارائه  و وزارت علوم ارایه گردید و پس از تصویب نهایی وزارت علوم نیز آن را ابلاغ نمود و از مهر ماه امسال اجرا می گردد.  

وی افزود: در دوره کارشناسی مدیریت فقط سه گرایش اصلی مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی و مدیریت صنعتی را دارا می باشیم و ما بقی گرایش‌ها که ذیل این رشته یا گرایش‌های اصلی تعریف می‌گردد از دوره کارشناسی ارشد به شکل مجزا دربیاید و مشغول بررسی و تدوین سرفصل‌های دوره کارشناسی ارشد می باشیم و هر کدام از رشته‌های مدیریت دولتی و بازرگانی و صنعتی در این مقطع هفت تا هشت گرایش دارند.

اتمام بازنگری فاز اول رشته های کارشناسی ارشد مدیریت

بازنگری یک کار مستمر می باشد و فازاول بازنگری رشته‌های مدیریت دولتی و بازرگانی و صنعتی کارشناسی ارشد به پایان یافت و بر روی سایت وزارت علوم قرار داده شد و از مهرماه سال آینده قابل اجرا می باشد.

آغاز بازنگری رشته های دکتری مدیریت

اینک بحث مقطع دکتری مدیریت نیز در کارگروه بازنگری رشته مدیریت شورای تحول آغاز گردیده اینکه فلسفه دکتری رشته مدیریت باید چه باشد؟ چه دروسی باید بازنگری شود، خروجی که انتظار داریم دراین مقطع چیست؟ همه در دستور کار قرار گرفته است.

تدوین منابع کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت

دکتر فروزنده افزود : منابع رشته مدیریت در مقطع کارشناسی یک تعداد دروس مشخص نمودیم که منابع آن در حال تدوین می باشد.