مصاحبه با مهتاب مرادی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت کسب و کار 1400
مصاحبه با مهتاب مرادی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت کسب و کار 1400

 

 

مصاحبه با مهتاب مرادی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت کسب و کار 1400 – سوال اول

ضمن تبریک بابت موفقیت در آزمون لطفا خودتان را معرفی کنید.(نام، گرایش، رتبه، درصد ها، محل قبولی، شهر، معدل)

سلام وقتتون بخیر مهتاب مرادی هستم رتبه‌ی 170 مدیریت کسب و کار. درصدهای  کنکور من برای زبان 49/44 درصد، برای جیمت 46/67 درصد و برای ریاضی 28/89 درصد بود. با این رتبه گرایش بازاریابی علمی دانشگاه خواجه نصیر روزانه قبول شدم. دانشگاه کارشناسی هم دانشگاه تهران بود رشته‌ی مهندسی با معدل 15.

 

مصاحبه با مهتاب مرادی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت کسب و کار 1400 – سوال دوم

تجربیاتی که در روند مطالعه داشته اید و می تواند برای داوطلبان سال آینده مفید باشد

یکی از تجربیاتی که موقع درس خوندن برای کنکور داشتم این بود که هر روز حتما مطالعه  رو داشته باشن یعنی یک روز نباشه که مثلا یک روز 8 ساعت 9 ساعت درس بخونن و بعد یک روز دیگه صفر دقیقه حتی. این حفظ روند باعث میشه که فاصله پیدا نکنن از درس و دوباره پیدا کردن اون انرژی برای روزی که هیچ مطالعه ای نداشته انقدر سخت نباشه.

 

 

مصاحبه با مهتاب مرادی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت کسب و کار 1400 – سوال سوم

تاثیر برنامه ریزی و مشاوره در زمان مطالعه برای شما چگونه بود.

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که برنامه‌ریزی با 3گام برای من داشت خوب تو یک سری قسمت‌ها منبع یابی و مشاوره مثل هم میشن ولی یکی از مهمترین ویژگیهایی که می‌تونم برای 3گام مثال بزنم، داینامیک بودنشه. من شاغل بودم و زمانم محدود بود برای درس خوندن و یک سری مواردی پیش اومد که من واقعا نمیتونستم برسم به اون برنامه. خوب من ابتدای هفته شروع می‌کردم برنامم رو چک میکردم، تا جایی که می‌رسیدم می‌خوندم و اگر نمی‌رسیدم خوبیش این بود که این برنامه همچنان حفظ می‌شد و  من می‌دونستم حالا که نرسیدم الان بایدچ طوری این عقب افتادگی رو جبران بکنم.

 

مصاحبه با مهتاب مرادی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت کسب و کار 1400 – سوال چهارم

استفاده از مشاوره و برنامه ریزی 3گام رو به چه کسانی توصیه می کنید؟

همونطور که در مورد تاثیر برنامه‌ریزی گفتم، من این برنامه‌ریزی رو به کسایی که وقت محدودی دارند شاغل هستند دانشگاه کارشناسی هستند یا هر مشغله‌ی دیگری که دارن، توصیه میکنم که حتما از برنامه‌ ریزی 3گام استفاده بکنن به خاطر اینکه وقتی زمان محدوده ارزشش بیشتر می‌شه وقتی ارزشش بیشتر می‌شه ، تاثیر برنامه ریزی توش خیلی میره بالا. این برنامه که  بدونم هر روز چه کتابی رو باید مطالعه بکنم، دیگه وقت من رو بابت برنامه‌ریزی کردن نمیگیره. من صرفا با اون تایمی که دارم فقط شروع می‌کنم به درس‌خوندن.