مصاحبه با فاطمه اسماعیل پور رتبه برتر ارشد رشته سم شناسی 1400
مصاحبه با فاطمه اسماعیل پور رتبه برتر ارشد رشته سم شناسی 1400

 

 

مصاحبه با فاطمه اسماعیل پور رتبه برتر ارشد رشته سم شناسی 1400 – سوال اول

ضمن تبریک بابت موفقیت در آزمون لطفا خودتان را معرفی کنید.(نام، گرایش، رتبه، درصد ها، محل قبولی، شهر، معدل)

به نام خدا. سلام فاطمه اسماعیل‌پور هستم رتبه‌ بیست و پنج کل ارشد سم‌شناسی پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی شیراز قبول شدم. رشته‌ لیسانسم بیولوژی بود در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و معدل مقطع لیسانسم 16/5 بود. درصدهام به ترتیب در بیوشیمی 32 درصد، شیمی عمومی 38 درصد، زیست 29 درصد، سم 36 درصد، فارما 51 درصد و زبان 64 درصد بود.

 

مصاحبه با فاطمه اسماعیل پور رتبه برتر ارشد رشته سم شناسی 1400 – سوال دوم

تجربیاتی که در روند مطالعه داشته اید و می تواند برای داوطلبان سال آینده مفید باشد

من تقریبا از اوایل مهرماه شروع کردم به مطالعه برای کنکور با روزی دو تا سه ساعت طبق برنامه‌ریزی و زمانبندی که مشاور انجام می‌دادند، رفته رفته ساعت مطالعه افزایش پیدا کرد و به هفت هشت ساعت هم رسید و در زمان منتهی به کنکور به ده تا یازده ساعت هم رسید.

مصاحبه با فاطمه اسماعیل پور رتبه برتر ارشد رشته سم شناسی 1400 – سوال سوم

تاثیر برنامه ریزی و مشاوره در زمان مطالعه برای شما چگونه بود.

یکی از ویژگی‌های خیلی خوب موسسه‌ 3گام پنل دقیق برنامه‌ریزی هستش که برای داوطلب ایجاد کردند از جمله اینکه تو این پنل مشخص شده چه مقدار از درس‌ ها مطالعه شدن، چه مقدار باقی مونده، چند دور مطالعه قراره صورت بگیره برای هر درس و از جمله اون نمودار دایره‌ای که من خودم همیشه اون رو چک می‌کردم و باعث می‌شد که استرسم کم بشه و متوجه بشم که چه مقدار رو باید تو این مدتی که باقی مونده بخونم.

 

 

مصاحبه با فاطمه اسماعیل پور رتبه برتر ارشد رشته سم شناسی 1400 – سوال چهارم

استفاده از مشاوره و برنامه ریزی 3گام رو به چه کسانی توصیه می کنید؟

من فکر می‌کنم موفقیت در کنکور چند عامل داره که یکی از عوامل مهم و اصلی اون حضور مشاور هستش. حالا فرقی نمی‌کنه که داوطلب دانشجو باشه شاغل باشه یا اینکه تمام وقتش آزاد باشه. حضور مشاور به عنوان فردی که قبلا این مسیر رو طی کرده و با تمام فراز و نشیب‌های این مسیر آشناست، باعث میشه که تجربیات خودش رو تو این زمینه به کار بگیره و یک سری کارهای اشتباهی که داوطلب بدون حضور مشاور ممکنه انجام بده دیگه با حضور مشاور این کارهای اشتباه رو انجام نمیده و مسیرش رو راحت‌تر طی می‌کنه . من پارسال که کنکور داشتم همزمان دانشجوی ترم 7 لیسانس بودم و همزمان کارآموزی می‌رفتم. هندل کردن کارآموزی و درس و دانشگاه و کنکور برای من یه خورده سخت و مشکل بود که حضور مشاور باعث شد که من راحت‌تر این بخش از مسیر رو طی کنم و استرس من رو خیلی خیلی کاهش داد. از ایشون صمیمانه سپاسگزارم همچنین از مجموعه‌ خیلی خوب 3گام.