مصاحبه با علی ابوالحسینی رتبه برتر ارشد رشته سم شناسی 1400
مصاحبه با علی ابوالحسینی رتبه برتر ارشد رشته سم شناسی 1400

 

مصاحبه با علی ابوالحسینی رتبه برتر ارشد رشته سم شناسی 1400 – سوال اول

ضمن تبریک بابت موفقیت در آزمون لطفا خودتان را معرفی کنید.(نام، گرایش، رتبه، درصد ها، محل قبولی، شهر، معدل)

به نام خدا. علی ابوالحسینی هستم دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی بابل. بنده به لطف خدا در آزمون ارشد سال 1400 وزارت بهداشت شرکت کردم و با درصدهای بیوشیمی 55درصد، زیست شناسی 45 درصد، داروشناسی 86 درصد، شیمی 43درصد، سم 63درصد و زبان عمومی 50درصد با داشتن سهمیه آزاد موفق به کسب رتبه 27 شدم. بنده کارشناسی میکروبیولوژی دانشگاه دولتی قم با معدل 30/17  رو در کارنامه خود دارم.

 

مصاحبه با علی ابوالحسینی رتبه برتر ارشد رشته سم شناسی 1400 – سوال دوم

تجربیاتی که در روند مطالعه داشته اید و می تواند برای داوطلبان سال آینده مفید باشد

خوب تجربیاتی که در روند مطالعه برای شرکت در آزمون وزارت بهداشت داشت در سال گذشته بنده از تاریخ مهر 1399 با داشتن برنامه ای کاربردی و بسیار مفید که از سمت موسسه 3گام و مشاور بنده تدوین شده بود، کار خودمو شروع کردم، با درس های بیوشیمی و شیمی و زبان عمومی بنده کار رو شروع کردم، حدود 5 الی 6 ساعت روزهای اول مطالعه داشتم یعنی روند مطالعاتی بنده از5 الی 6 ساعت شروع شد و بیوشیمی عمومی بخاطر داشتن حجم زیاد و فرار بودن مطالبش درسی بود که بصورت اولین درس بنده اون رو شروع کردم، درسی بسیار شیرین، بسیار کاربردی همونطور  گه فرار هست و حجیم درکنارش درسی هست بسیار قشنگ بسیار شیرین که واقعا بشخصه از مطالعه این درس لذت می بردم.

یه سری اشتباهی بود توی این مدت بنده یه خورده زبان، زبان بسیار بسیار مهمه یعنی کسی که میخواد واقعا کنکور وزارت بهداشت رو شرکت کنه، باید هر روز بصورت مستمر هر روز ، هر روز، هر روز، حداقل  2 ساعت زبان بخونه.

مصاحبه با علی ابوالحسینی رتبه برتر ارشد رشته سم شناسی 1400 – سوال سوم

تاثیر برنامه ریزی و مشاوره در زمان مطالعه برای شما چگونه بود.

حالا چرا 3گام رو انتخاب کردم؟ یکی از دلیل هایی که باعث شد موسسه 3گام رو انتخاب بکنم برای شروع مطالعم این بود که موسسه 3گام بهترین برنامه ریزی که میتونه به داوطلب بده از روز اولی که  داره مطالعه میکنه تا روزی که آزمون داره بصورت کاربردی بصورت پیش رونده اون داوطلب رو جلو میبره درسا رو به ترتیب با مرورهای بالا مطالعه میکنه و به اون نتیجه‌ای که میخواد میرسه.

 دلیل بعدی 3گام که یکی از ویژگیهای خوب این موسسه هست حضور یه مشاوره که میدونی سم شناسه، می‌دونی تجربه مشاوره داره، می‌دونی درس این راه رو خونده، و برای امثال من که از وزارت علوم وارد وزارت بهداشت بشن و رشته ای مثل رشته سم شناسی پزشکی رو برای ارشد خودشون انتخاب میکنن، حتما نیاز به یک برنامه ریزی دقیق و کارآمده که واقعا من این برنامه ریزی رو از موسسه 3گام کامل مشاهده کردم.

 

مصاحبه با علی ابوالحسینی رتبه برتر ارشد رشته سم شناسی 1400 – سوال چهارم

استفاده از مشاوره و برنامه ریزی 3گام رو به چه کسانی توصیه می کنید؟

همونطور که اشاره کردم، داوطلبایی مثل بنده که میخوان از وزارت علوم وارد وزارت بهداشت بشن و رشته ای مثل سم شناسی انتخاب میکنن یه مقدار کارشون سخته. حالا توی این مسیر توی این راه نیاز به یه مشاور نیاز به یه برنامه ریزی جامع و یه همراه دارن که واقعا من این همراهی رو توی مشاور خودم خانم خیراندیش دیدم بسیار مشاور خوبی بودن انشالله هرجا هستن سلامت و موفق باشن بسیار کاربردی بسیار کارآمد و واقعا برنامه ریزی که برای من تدوین شده بود، یه برنامه ریزی بسیار کاربردی بسیار کارآمد که واقع برنامه ریزی بود که از روز اول تا روز آخر من رو با انگیزه کشوند و باعث شد که به لطف خدا بنده رتبه خوبی رو کسب بکنم و الان توی اون رشته ای که آرزوم بود سم شناسی پزشکی مشغول به تحصیل باشم.

واقعا توصیه میکنم برنامه ریزی موسسه 3گام مشاوره های موسسه 3گام بسیار بسیار  کارآمد و مفید بودن برام و واقعا این قدردانی و تشکر رو دارم ازشون بخاطر این کارآمدی این تدبیری که توی کارشون دارن و انشالله که شما هم بتونید به اون آرزویی که دارید برسید و بنده هرگونه سوال هرگونه مشکلی چیزی بود رو پاسخگو هستم و در خدمتونم. ممنون.