مصاحبه با سارینا هاشمی رتبه برتر ارشد رشته زیست جانوری 1400
مصاحبه با سارینا هاشمی رتبه برتر ارشد رشته زیست جانوری 1400

 

 

مصاحبه با سارینا هاشمی رتبه برتر ارشد رشته زیست جانوری 1400 – سوال اول

ضمن تبریک بابت موفقیت در آزمون لطفا خودتان را معرفی کنید.(نام، گرایش، رتبه، درصد ها، محل قبولی، شهر، معدل)

سارینا هاشمی هستم. رتبه 7 گرایش بیوسیستماتیک آزمون ارشد زیست جانوری 1400. با درصدهای 15 درصد زبان، 10 درصد مجموعه زیست شناسی، 30 درصد فیزیولوژی،42 درصد جانورشناسی و6 درصد بافت و جنین. درحال حاضر دانشجوی دانشگاه تهرانم و از دانشگاه لرستان رشته زیست شناسی جانوری با معدل 17/46 فارغ التحصیل شدم.

مصاحبه با سارینا هاشمی رتبه برتر ارشد رشته زیست جانوری 1400 – سوال دوم

تجربیاتی که در روند مطالعه داشته اید و می تواند برای داوطلبان سال آینده مفید باشد

توصیه من به بچه های کنکوری اینه که قطعا برای همه ما روشن شده که قبولی و کسب رتبه برتر توی آزمون ارشد نیاز به یک سیاست در مطالعه و انتخاب منابع داره یعنی نیازه که به ضریب و اهمیت درسا آگاه باشین، با نوع سوالات آشنا باشین و اهمیت هر درس خاص رو بدونیم مثلا فصل های مهم درس فیزیولوژی کدوم فصل ها هستن، توی این مورد من با راهنمایی های مشاورم، خیلی تحقیق کردم و مشاورای 3گام خیلی خیلی بهم کمک کردن و درنهایت نتیجه این شد که توی دقیقا 75 روز تمام درس ها رو جمع کردم و کاملا برای آزمون آماده بودم. اوایل با 4 ساعت و نیم مطالعه در روز شروع کردم و درنهایت رسوندمش به 10 ساعت مطالعه در روز.

مصاحبه با سارینا هاشمی رتبه برتر ارشد رشته زیست جانوری 1400 – سوال سوم

تاثیر برنامه ریزی و مشاوره در زمان مطالعه برای شما چگونه بود.

میشه گفت اصل برنامه ریزی 3گام تکرار مطالب و بازخوانی اونهاست. اینقدر این برنامه توی این مورد به من کمک کرد که چیزایی که خوندم هنوزم در خاطرم هستن. و نکته مثبت دیگه ی برنامه ریزی 3گام پنل آموزشی اون هست و درواقع شما کاملا میفهمین کجای مسیر هستین، چقدر تا رسیدن به هدف باقی مونده، کجاها کوتاهی کردین و باید جبرانش کنید.

مصاحبه با سارینا هاشمی رتبه برتر ارشد رشته زیست جانوری 1400 – سوال چهارم

استفاده از مشاوره و برنامه ریزی 3گام رو به چه کسانی توصیه می کنید؟

قطعا خیلی بچه ها هستن که مثل من سال آخر کارشناسی ان و شاید مثل من اون آخرا به فکر کنکور ارشد افتاده باشن. من توی اون دو ماه و نیمی که مطالعه کردم برای کنکور، امتحانای دانشگاهم دقیقا توی اون بازه بود وهمش استرس داشتم، میگفتم نکنه نشه اما خوب درنهایت دیدم که با برنامه ریزی درست و با داشتن مشاورهای واقعا خوب میشه و نتیجه هم برای من خیلی خوب بود. هم امتحانام خوب بودن و هم تونستم توی کنکور به رتبه خوبی دست پیدا کنم.