مصاحبه با پویا محمودی رتبه برتر ارشد رشته زبان 1400 – سوال اول

ضمن تبریک بابت موفقیت در آزمون لطفا خودتان را معرفی کنید.(نام، گرایش، رتبه، درصد ها، محل قبولی، شهر، معدل)

پویا محمودی هستم دانش آموخته کارشناسی رشته مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه دولتی شهرکرد با معدل موثر 20، با پاسخگویی به 53 درصد سوالات دروس عمومی و 30 درصد سوالات دروس تخصصی، موفق به کسب رتبه 39 کنکور کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی سال 1400 و قبولی در دوره روزانه دانشگاه تربیت مدرس تهران شدم.

 

مصاحبه با پویا محمودی رتبه برتر ارشد رشته زبان 1400 – سوال دوم

تجربیاتی که در روند مطالعه داشته اید و می تواند برای داوطلبان سال آینده مفید باشد

ساعات مطالعه باتوجه به شرایط کاری، بسیار متغیر بود اما سعی میکردم هرموقع وقت آزاد داشتم، نهایت استفاده رو ازون بکنم. برای کسب رتبه مطلوب به داوطلبان پیشنهاد میکنم درصورت امکان حداقل 5 ساعت مطالعه مفید داشته باشن. تمامی دروس عمومی و تخصصی رو همزمان شروع کردم چون همه اونها تاثیر زیادی در نتیجه دارن و باید مورد توجه قرار بگیرن بنابراین تا جای ممکن هیچ یک از دروس و مباحث رو حذف نکنین.

اشتباه من این بود که براساس بودجه بندی سالهای گذشته پیش رفتم و مباحثی که قبلا از اونها سوال طرح نشده بود یا تعداد سوالات خیلی کمی طرح شده بود رو جدی نگرفتم.در حالی که امسال طراحان تغییر رویکرد ناگهانی داشتن و دقیقا روی همون موارد تمرکز داشتن. اگر این اشتباه رو مرتکب نشده بودم، درصد تخصصی بسیار بیشتر و رتبه خیلی بهتری دست می آوردم. توصیه من این هست که مطالعه پیوسته داشته باشید و با توجه به حجم بالای مطالب، حداقل یک یا دو روز را به مروراختصاص بدید. 

 

 

مصاحبه با پویا محمودی رتبه برتر ارشد رشته زبان 1400 – سوال سوم

تاثیر برنامه ریزی و مشاوره در زمان مطالعه برای شما چگونه بود.

باتوجه به اینکه به فناوری بسیارعلاقه‌مند هستم و باور دارم تاثیر زیادی در آموزش و پژوهش داره، درخصوص سامانه هوشمند برنامه ریزی خیلی کنجکاو بودم. درحدی که به محض فعال‌شدن طرحی که خریدم، تمامی امکانات رو امتحان کردم و خوشبختانه رضایت‌بخش بودن.

 قطعا شما هم شنیدین که برای همه نمی تونیم نسخه واحد بپیچیم و برنامه هر فرد باید متفاوت و شخصی‌سازی شده باشه، اما احتمالا مثل من هیچ وقت چنین چیزی رو درعمل مشاهده نکردید. امکانات موجود در پنل کاربری، دقیقا برای همین کار هستن و این قابلیت رو برای شما فراهم میکنن.

بعد از اینکه پیش زمینه، اهداف، شرایط و غیره رو به مشاور اعلام کردم، بهترین منابع رو معرفی و برنامه ریزی رو متناسب با این موارد بارگذاری کردن و در طی جلسات تلفنی به سوالات یا ابهاماتی که در خصوص مطالعه و مرور داشتم، پاسخ دادن. با گزارش هفتگی، دغدغه عقب افتادن نداشتم چون آنچه مطالعه نکرده بودم، خودکار به هفته بعد منتقل می شد و تحلیل برنامه ریزی، زمان دقیق اتمام منابع رو مشخص میکرد تا بابت این موضوع هم هیچ نگرانی نداشته باشم. سایر امکانات هم بسیار مفید و کاربردی بود.

 

مصاحبه با پویا محمودی رتبه برتر ارشد رشته زبان 1400 – سوال چهارم

استفاده از مشاوره و برنامه ریزی 3گام رو به چه کسانی توصیه می کنید؟

استفاده از خدمات مشاوره و برنامه ریزی موسسه 3گام را به همه داوطلبانی پیشنهاد میکنم که مثل من به دنبال بیشترین بازدهی و کسب بهترین نتیجه ممکن هستند. مشاوران، بهترین منابع رو معرفی و برنامه رو متناسب با شرایط شما تنظیم می‌کنند و پاسخگوی سوالات یا ابهامات درخصوص مطالعه و مرور هستند.

همچنین سامانه هوشمند برنامه ریزی، قابلیت شخصی سازی برنامه را فراهم میکنه و امکانات بسیار مفید و کاربردی دراختیار قرار میده تا دغدغه ای نداشته باشین و با اطمینان بیشتر و هدفمند پیش برین.