مصاحبه با امیر حسین کوشکی رتبه برتر ارشد رشته برق 1400
مصاحبه با امیر حسین کوشکی رتبه برتر ارشد رشته برق 1400

 

 

مصاحبه با امیر حسین کوشکی رتبه برتر ارشد رشته برق 1400 – سوال اول

ضمن تبریک بابت موفقیت در آزمون لطفا خودتان را معرفی کنید.(نام، گرایش، رتبه، درصد ها، محل قبولی، شهر، معدل)

سلام من امیرحسین کوشکی هستم. در گرایش مکاترونیک رتبم 9 شده و در گرایش قدرت رتبم 10 شد در کنکور 1400. درصدها هم برای زبان عمومی 47/78درصد، ریاضیات 58 درصد، مدار 49 درصد، الکترونیک سفید، ماشینهای الکترونیکی 41درصد، سیستم کنترل خطی 42 درصد و بقیه درس ها هم سفید بوده و شریف قبول شدم در گرایش الکترونیک قدرت و ماشینهای الکتریکی و دانشگاه کارشناسیم هم فردوسی مشهد بوده، معدلم هم 16/47 شده در مقطع کارشناسی.

مصاحبه با امیر حسین کوشکی رتبه برتر ارشد رشته برق 1400 – سوال دوم

تجربیاتی که در روند مطالعه داشته اید و می تواند برای داوطلبان سال آینده مفید باشد

خوب دررابطه با درس ها هم حالا برای کسایی که دنبال رتبه خوب هستن دیگه بستگی به پایشون داره که درس ها رو از کی شروع کنن. کسی که پایش قوی باشه بنظرم میتونه حتی از اوایل اسفند هم شروع کنه و حالا اونایی که باز پایه ضعیفتری دارن، فکر میکنن که باید بیشتر کار کنن از دیگه حالا مهر یا آبان . من خودم از آبان شروع کردم ،از اواخر آبان تقریبا و پایمم خیلی خوب نبود و شروع کردم به خوندن از روی همین کتابها، پایمو قوی کردم و خوب تونستم خداروشکر رتبه خوبی هم بدست بیارم.

 

 

مصاحبه با امیر حسین کوشکی رتبه برتر ارشد رشته برق 1400 – سوال سوم

تاثیر برنامه ریزی و مشاوره در زمان مطالعه برای شما چگونه بود.

بله برنامه ریزی، خوب مشاورها هم قطعا تاثیر دارن. مشاورا بدلیل تجربه ای که دارن، توی زمینه برنامه نویسی و برنامه ریزی، می تونن خیلی موثرتر درواقع برنامه‌ریزی کنن برای ما بطوری که برنامه بازدهی بیشتری داشته باشه و از مشاورای خوب و موسسه های خوب مثل 3گام هم اگر استفاده کنن که باز خیلی بهتره.

 

مصاحبه با امیر حسین کوشکی رتبه برتر ارشد رشته برق 1400 – سوال چهارم

استفاده از مشاوره و برنامه ریزی 3گام رو به چه کسانی توصیه می کنید؟

مشاوره و برنامه ریزی 3گام رو من توصیه میکنم که کسایی که میخوان شروع کنن، زودتر شروع کنن بهتره که از بیس درواقع با برنامه ریزی و مشاور پیش برن. چون از اول دارن شروع می کنن با مشاور و برنامه ریزی خوب خیلی دقیق تر و کاملتر و مسلط تر، مشاور میتونه براشون برنامه ریزی کنه و موسسه بهشون کمک کنه خوب اینجوری خیلی بهتره. بنظر من من خودم خیلی دیر درواقع مشاوره 3گام رو ثبت نام کردم ولی خوب برای کسایی که میخوان شروع بکنن بنظرم از اول، اگر خودشون نمی تونن برنامه ریزی کنن، بهتره که از همون اوایل کارشون با برنامه ریزی خوب و اساسی جلو برن.