مشاور تخصصی ارشد علوم باغبانی - زینب دهقانی

اینجانب زینب دهقانی پوده متولد سال ۱۳۶۶ فارغ التحصیل  رشته مهندسی کشاورزی از دانشگاه صنعتی اصفهان درسال۱۳۹۰ و در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی باغبانی (تولید محصولات گلخانه ای) در همین دانشگاه می باشم اینجانب در کنکور کارشناسی ارشد  سال۱۴۰۰ رتبه۱۲ را کسب نمودم .

 

 بنده دارای پروانه اشتغال به عنوان مسئول فنی گلخانه از سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی استان اصفهان با کارنامه زرین می باشم.

 

بنده دوره های تفسیر آنالیز آب و خاک، کشت هیدروپونیک، مسئولین فنی فروشگاه های سموم دفع آفات نباتی  وتغذیه گیاهی  را با موفقیت گذرانده و دارای گواهی مربوط به دوره ها می باشم.

 

دارای تجربه کافی در زمینه تولید محصولات گلخانه ای و توصیه نویسی می باشم.

 

هدف من از شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و ادامه تحصیل در زمینه کشاورزی ارتقاع سطح دانش و کسب مهارت بیشتر و به کارگیری آن در زمینه شغلی مرتبط می باشد.

 

بیشترین مهارت بنده در درس فیزیو لوژی گیاهی و هورمون ها می باشد.

 

بنده می توانم با معرفی منابع مناسب، شیوه صحیح برنامه ریزی تحصیلی، شیوه صحیح مطالعه، نحوه تست زنی به داوطلبان برای شرکت در آزمون ارشد و دوره های تکمیلی کمک کنم.

 

به نظر من بیشترین مشکل داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد رشته کشاورزی در نبود یک منبع مشخص برای مطالعه که بتواند با کمترین حجم، بیشترین و مفید ترین اطلاعات را در اختیار آنها قرار دهد می باشد. در واقع داوطلبان، برای موفقیت در آزمون کارشناسی ارشد می بایست کتاب های زیادی را مطالعه کنند تا بتوانند اطلاعات مورد نیاز را کسب نموده و آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارند که این امر مستلزم صرف وقت زیاد توسط داوطلبان می باشد. و در بسیاری از مواقع امکان پذیر نمی باشد. که بنده می توانم اطلاعات مورد نیاز را به صورت جزوات مفید و کاربردی در اختیار داوطبان قرار دهم.