با ثبت نام در پنل 3گام می توانید مصاحبه آقای گمرکی رتبه برتر ارشد مهندسی مکانیک را به طور کامل گوش دهید. همچنین پیشنهاد می کنیم که داوطلبان مطالب زیر را هم در سایت 3گام مطالعه کنند:

نمونه کارنامه، رتبه ها، درصدها و قبولی های ارشد مهندسی مکانیک

رتبه ها و محل قبولی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک

 

 

مصاحبه با امیر رضا گمرکی رتبه برتر ارشد رشته مکانیک 99

متن مصاحبه با آقای امیر رضا گمرکی رتبه برتر کارشناسی ارشد رشته مکانیک سال 99 را می توانید در این مطلب مطالعه کنید. در این مصاحبه آقای امیر رضا گمرکی به عنوان رتبه برتر کنکور ارشد مکانیک گرایش ساخت و تولید تجربیات خود از شروع مطالعه تا روز کنکور را با شما در میان می گذارد.

 

مصاحبه با امیر رضا گمرکی  رتبه برتر ارشد رشته مکانیک 99 سوال اول

ضمن تبریک بابت نتیجه خوبی که در کنکور ارشد مکانیک کسب کردین لطفا خودتان را معرفی کنید.

 امیر رضا گمرکی  کارشناسی ارشد رشته مکانیک گرایش ساخت و تولید دانشگاه تهران قبول شدم. کارشناسیم را در دانشگاه صنعتی امیر کبیر با معدل 65/15 سپری کردم. از تابستان 1398 با 3گام آشنا شدم.

 

 

 

مصاحبه با  امیر رضا گمرکی  رتبه برتر ارشد رشته مکانیک 99 سوال دوم

درصد هاتون در کنکور ارشد به چه شکلی بود.

ساخت و تولید: بالا 35

باکس جامدات: 20 الی 25

ریاضیات: 20 الی 25

زبان: 17

 

مصاحبه با  امیر رضا گمرکی  رتبه برتر ارشد رشته مکانیک 99 سوال سوم

روند مطالعه و برنامه ریزی شما برای کنکور ارشد مکانیک چه شکلی بوده است؟

به نظر من هسته و مرکز درس خواندن، برنامه ریزی است. در واقع برنامه ریزی نقشه راه است که نود درصد موفقیت را تشکیل می دهد. در کنکور سال اولم نقطه ضعف من در برنامه ریزی بود که موفق نشدم. از طرف دیگر برنامه ریزی متناسب با شرایط و حالات هر فرد متفاوت خواهد بود و برای همه به یک صورت نیست. من برای برنامه ریزی متناسب با خودم انواع برنامه ریزی ها را روی خودم امتحان کردم  تا فهمیدم که برنامه ریزی باید دقیقا متناسب با شرایطم باشد. برنامه من از صحبت با مشاور تخصصی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک 3گام شروع شد و یک راه مشخص به من داد و من از همان روز اول برنامه ریزی را به کار گرفتم. البته دوستان باید توجه داشته باشند که در اجرای برنامه و پیشبرد برنامه ریزی باید جدی بود. در حقیقت برنامه ریزی یک هنر و دانش است که برای استفاده از آن باید از مشاوران و دیگران کمک گرفت.

 

مصاحبه با امیر رضا گمرکی  رتبه برتر ارشد رشته مکانیک 99 سوال چهارم

استفاده از مشاوره و برنامه ریزی را به چه کسانی توصیه می کنید؟

من چون خودم یک تجربه نا موفق داشتم و تا حدودی اعتماد به نفسم کم شده بود از برنامه ریزی استفاده کردم و موفق شدم. بنا بر این برنامه ریزی را به همه کسانی که نمی توانند برنامه ریزی کنند تا به هدفشان برسند، توصیه می کنم. اگر کسی بتواند خودش برنامه ریزی کند که چه بهتر ولی اگر کسی نمی تواند برنامه ریزی برای خود داشته باشد از مشاوران و متخصصان این حوزه استفاده کند.

 

 

مصاحبه با  امیر رضا گمرکی  رتبه برتر ارشد رشته مکانیک 99 سوال پنجم

اگر به زمان کنکور برگردین چه کار هایی را انجام می دهید و چه کار هایی را انجام نمی دهید؟

همه آدم ها ممکن است در درس خواندن اشتباه داشته باشند ولی اینکه اشتباه را تشخیص دهند و جلوی آن را بگیرند خیلی مهم است. تاثیر زیادی از فضای آزمون های آزمایشی می گرفتم و خودم را دچار استرس و بار روانی می کردم ولی بحث این است که از این آزمون ها برای تمرین نقاط قوت و کم کردن نقاط ضعف باید استفاده کرد. در ابتدا آزمون کنکور از خودم می گرفتم و از آن ها نتیجه می گرفتم و درصدها را حساب می کردم و زیاد حساس می شدم که بار روانی بر من تحمیل می کرد. برای جلوگیری از این بار روانی دیگر نرفتم از خودم آزمون بگیرمو درصدها را چک نکردم و سعی کردم خود بهترم باشم. در واقع پیشگیری از این اشتباهات باعث شد که هر روز به هدفم که قبول شدن در دوره روزانه دانشگاه تهران بود نزدیک تر شوم.

 

مصاحبه با  امیر رضا گمرکی  رتبه برتر ارشد رشته مکانیک 99 سوال ششم

به عنوان رتبه برتر چه توصیه ای به داوطلبان کنکور 1400 دارید؟

توصیه می کنم که آدم باید مدیریت روانی و مدیریت احساسات را داشته باشد تا بتواند به موفقیت منجر شود. هر کسی باید بر نفس خود و مدیریت احساسات خود مسلط باشد.

 

 

مصاحبه با  امیر رضا گمرکی  رتبه برتر ارشد رشته مکانیک 99 سوال هفتم

چه عواملی در موفقیت شما نقش داشتند و این عوامل را چگونه درصد بندی می کنید؟

اولین عامل: برنامه ریزی و داشتن مشاور خوب

دومین عامل: واقع بینی

سومین عامل: رفع اشکال درست آزمون ها

 

مصاحبه با امیر رضا گمرکی  رتبه برتر ارشد رشته مکانیک 99 سوال هشتم

از کدام خدمات 3گام رضایت بیشتری داشتید؟

موسسه 3گام سه جا به کمک من آمد. اول اینکه سرفصل های هر درس را به من ارائه داد که مهم و طلایی بودند که برای من مفید بود. مرحله دوم جلسه مشاوره رایگان بود که بار روانی شکست قبلی را از روی من برداشت و راه جدید را به من نشان داد. و مرحله سوم پنل 3گام بود که برای برنامه ریزی من بسیار خوب بود و در برنامه ریزی های مختلف بهترین برنامه را متناسب با شرایط من برای من در نظر گرفتند که به نظرم خیلی موفقیت آمیز بود.

 

 

 

مصاحبه با  امیر رضا گمرکی  رتبه برتر ارشد رشته مکانیک 99 سوال نهم

چطوری با 3گام آشنا شدید؟

از همان سرفصل بندی دروس در سایت 3گام با این موسسه آشنا شدم. جلسه مشاوره رایگان که بار روانی را از روی من برداشت یکی از مهم ترین دلایل من برای انتخاب 3گام بود علاوه بر این پنل برنامه ریزی 3گام نیز از دیگر عواملی بود که باعث شد در 3گام ثبت نام کنم و از خدمات آن استفاده کنم.

 

مصاحبه با  امیر رضا گمرکی  رتبه برتر ارشد رشته مکانیک 99 سوال دهم

سخن آخر شما با دواطلبان کنکور ارشد چی هست؟

سخن آخر من این است از خانواده عزیزم و مادرم تشکر می کنم و دست مادرم را می بوسم و همچنین از همه کسانی که در این مسیر حامی و پشتیبان من بودند سپاسگزارم.