مصاحبه با الناز عباس زاده رتبه برتر ارشد رشته زبان 99
مصاحبه با الناز عباس زاده رتبه برتر ارشد رشته زبان 99

 

 

با ثبت نام در پنل 3گام می توانید مصاحبه خانم الناز عباس زاده رتبه برتر ارشد زبان را به طور کامل گوش دهید. همچنین نمونه کارنامه، رتبه ها، درصدها و قبولی های ارشد زبان انگلیسی را از مشاوران و سایت 3گام بخواهید.

 

 

مصاحبه با الناز عباس زاده رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال اول

ضمن تبریک بابت نتیجه خوبی که در کنکور ارشد آموزش زبان کسب کردین لطفا خودتان را معرفی کنید.

الناز عباس زاده رتبه 89 کنکور ارشد رشته زبان انگلیسی گرایش آموزش زبان هستم و دانشگاه اصفهان قبول شدم. کارشناسیم را در دانشگاه سراسری گنبد کاووس سپری کردم. از خرداد ماه عضو 3گام شدم و طرح ویژه آن را دریافت کردم.

 

مصاحبه با الناز عباس زاده رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال دوم

درصد هاتون در کنکور ارشد به چه شکلی بود.

زبان عمومی: 23

زبان تخصصی: 55

 

 

مصاحبه با الناز عباس زاده رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال سوم

روند مطالعه و برنامه ریزی شما برای کنکور ارشد آموزش زبان چه شکلی بوده است؟

من مطالعه کنکور را از 8 تیرماه 98 شروع کردم و ساعت مطالعه من در روزهای اول شش ساعت بود. که در نهایت در مهرماه و آبان ساعات مطالعه ام به 11 الی 12 ساعت در روز رسید. چهار ماه برای مطالعه و خلاصه نویسی درس هایم اختصاص دادم. بعد از این چهار ماه دوباره درس ها را خواندم و خلاصه هایم را مرور کردم و تست زدم. یک آزمون ماهان را ثبت نام کردم و از حدود 22 آذر شروع کردم و مرورها و نکته های تست را همرا آزمون دوباره خواندم. تا بهمن همه درس هایم را خواندم و بعد آن به خاطر تعویق هایی که برای کنکور اتفاق افتاد در ساعات مطالعه من تاثیر بد گذاشت و تا هشت ساعت در روز افت کرد. چون کنکور دو سه بار عقب افتاد دچار دلسردی و ناامیدی شدیدی شده بودم که از همان دوران بود که در اینترنت گشتم که بتوانم یک مشاوره خوب پیدا کنم و تا بتوانم مطالعه ام را ادامه دهم. من از همان موقع با 3گام شروع کردم یعنی حدود ماه خرداد بود و چند هفته با برنامه ای که به من دادند پیش رفتم هر چند من از قبل هم سایت 3گام را می شناختم و برنامه ام را که از تیرماه شروع کرده بودم از مطالب سایت 3گام در آن استفاده کرده بودم.

 

 

مصاحبه با الناز عباس زاده رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال چهارم

تاثیر حضور مشاور در زمان مطالعه برای شما چگونه بود؟

حضور مشاور تخصصی کارشناسی ارشد مجموعه زبان انگلیسی به خصوص در زمان هایی که کنکور به تعویق می افتاد بیشتر حس می کردم و باعث می شد که انگیزه ام را از دست ندهم و با تلاش بیشتر مطالعه کنم. همچنین در مورد تکنییک ها و اصول برنامه ریزی هم حضور مشاور برای من مفید بود.

 

مصاحبه با الناز عباس زاده رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال پنجم

اگر به زمان کنکور برگردین چه کار هایی را انجام می دهید و چه کار هایی را انجام نمی دهید؟

اگر به زمان کنکور برگردم دوباره همان کارهایی را انجام خواهم داد که در طول این یک سال انجام دادم. چون از همان ابتدا با خودم عهد بستم که هوشمندانه گام بردارم تا بعدا احساس نارضایتی از خودم نداشته باشم. دوباره همان برنامه و استراتژی ها را انتخاب خواهم کرد چون من را به هدفم می رسانند.

 

مصاحبه با الناز عباس زاده رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال ششم

به عنوان رتبه برتر چه توصیه ای به داوطلبان کنکور 1400 دارید؟

اول هدف مشخصی برای خود داشته باشند در گام بعدی باید برنامه ریزی منسجم و دقیقی داشته باشند تا کل مسیر را خوب بتوانند طی کنند. سوم اینکه از فضای مجازی فاصله بگیرند و روی مطالعه خود تمرکز داشته باشند. نکته بعدی اینکه حتما از درس ها خلاصه برداری کنند و حتما به مرور خلاصه ها و نکات تستی خود بپردازند. همچنین توصیه می کنیم مطالبی همچون مطلب رتبه ها و محل قبولی کارشناسی ارشد زبان انگلیسی را در سایت 3گام مطالعه کنند.

 

 

مصاحبه با الناز عباس زاده رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال هفتم

چه عواملی در موفقیت شما نقش داشتند و این عوامل را چگونه درصد بندی می کنید؟

اولین عامل: برنامه ریزی دقیق

دومین عامل: دوری از فضای مجازی

سومین عامل: مرور و خلاصه نویسی

 

مصاحبه با الناز عباس زاده رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال هشتم

استفاده از مشاوره و برنامه ریزی 3گام را به چه کسانی توصیه می کنید؟

مشاوره و برنامه ریزی کنکور را به آن دسته از کسانی توصیه می کنم که از اصول و تکنیک های برنامه ریزی و مطالعه کنکور ارشد اطلاع ندارند. در ضمن افرادی هستند که احتیاج به یک مشاور و پشتیبان دارند و پیشنهاد می کنم که حتما با این برنامه پیش بروند تا بدانند چه زمانی مطالعه کنند، چه منابعی را بخوانند، چه مباحثی را بیشتر بخوانند، چه زمانی تست بزنند و چه زمانی مرور داشته باشند.

 

 

مصاحبه با الناز عباس زاده رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال نهم

چی شد 3گام را انتخاب کردید؟

یکی از مواردی که باعث شد 3گام را انتخاب کنم این بود که چه در مطالب سایت و چه در کانال تلگرامی اطلاعات با صراحت بیان می شدند و بسیار واضح و مشخص بودند. من هم دنبال همچین چیزی بودم به خاطر اینکه لحن بیان بسیار صریح است و تفهمیم پذیری مطالب را بیشتر می کند.

 

 

مصاحبه با مهدی درزی رتبه برتر ارشد رشته مهندسی عمران 99 سوال دهم

از کدام خدمات 3گام رضایت بیشتری داشتید؟

از بین تمامی خدمات 3گام بیشتر از همه از کیفیت مطالبی که در سایت این موسسه بود راضی هستم چون در ابتدای مسیر مطالعه دچار سردرگمی بودم و بسیاری از اطلاعات مورد نیازم را از این سایت به دست آوردم. حتی از این اطلاعات در نوع مطالعه و برنامه ریزی ام استفاده کردم. یکی دیگر از خدماتی که راضی بودم عضویت من در پیج اینستاگرام این موسسه بودم که لایوهای بسیار مفیدی داشت و اطلاعات خوبی را به خصوص در ماه های آخر در اختیارم قرار دادند.

 

مصاحبه با الناز عباس زاده رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال یازدهم

سخن آخر شما با دواطلبان کنکور ارشد چی هست؟

در آخر سخنی که با داوطلبان دارم این هست اگر در اواسط راه مطالعه هستند خیلی صبور باشند و از حجم زیاد کتاب ها نترسند تا با صبر و حوصله به هدفی که دارند برسند. خیلی ممنونم.