مصاحبه با رضا دلگشا رتبه برتر ارشد رشته مهندسی مکانیک 99
مصاحبه با رضا دلگشا رتبه برتر ارشد رشته مهندسی مکانیک 99

 

 

 

با ثبت نام در پنل 3گام می توانید مصاحبه آقای رضا دلگشا رتبه برتر ارشد مهندسی مکانیک را به طور کامل گوش دهید. همچنین پیشنهاد می کنیم که داوطلبان مطالب زیر را هم در سایت 3گام مطالعه کنند:

نمونه کارنامه، رتبه ها، درصدها و قبولی های ارشد مهندسی مکانیک

رتبه ها و محل قبولی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک

 

 

مصاحبه با رضا دلگشا رتبه برتر ارشد رشته مکانیک 99 سوال اول

ضمن تبریک بابت نتیجه خوبی که در کنکور ارشد مکانیک کسب کردین لطفا خودتان را معرفی کنید.

 رضا دلگشا رتبه 75 کنکور ارشد رشته مکانیک گرایش تبدیل انرژی هستم. کارشناسیم را در دانشگاه صنعتی نفت اهواز با معدل 14/17 سپری کردم.  زمان آشناییم با موسسه 3گام تابستان قبل از کنکور بود.

 

مصاحبه با رضا دلگشا رتبه برتر ارشد رشته مکانیک 99 سوال دوم

درصد هاتون در کنکور ارشد به چه شکلی بود.

زبان عمومی: 35

جامدات: 27

ریاضیات: 5

سیالات: 35

دینامیک ارتعاشات: 14 درصد

 

 

 

مصاحبه با رضا دلگشا رتبه برتر ارشد رشته مکانیک 99 سوال سوم

روند مطالعه و برنامه ریزی شما برای کنکور ارشد مکانیک چه شکلی بوده است؟

من سردرگم و گیج بودم برای شروع مطالعه و برنامه ریزی خاصی نداشتم. از آنجا که در مقطع ارشد درس های زیادی برای خواندن هست من نمی دانستم کدام درس را اول بخوانم. یک جلسه مشاوره رایگان که با آقای سلیمانی مشاور تخصصی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک داشتم در مورد اهداف، علاقه، ساعات مطالعه و منابع از من پرسیدند و طبق برنامه ریزی 3گام رفتم. اول کار درس معادلات را شروع کردم و خوب تمام کردم. هر دفعه شش درس را با هم شروع می کردیم و وقتی آن ها تمام می شدند چندتا درس بعدی را شروع می کردیم. جمع بندی های آخر هفته هم بسیار مفید بود و در کل از برنامه ریزی که برای من انجام شد راضی بودم.

 

 

مصاحبه با رضا دلگشا رتبه برتر ارشد رشته مکانیک 99 سوال چهارم

تاثیر حضور مشاور در زمان مطالعه برای شما چگونه بود؟

قطعا حضور یک مشاور خوب می تواند خیلی در موفقیت تاثیرگذار باشد. من تابستان شروع کردم و از همان موقع مشخص بود که دی ماه باید کجا باشم. برنامه بلندمدت برای مدیریت کردن کار سختی است. منابعی که توسط مشاور معرفی می شود خیلی مهم هست. هدف و مشاور و مطالعه روی هم تاثیر می گذارند. این موارد برای من مهم بودند.

 

مصاحبه با رضا دلگشا رتبه برتر ارشد رشته مکانیک 99 سوال پنجم

اگر به زمان کنکور برگردین چه کار هایی را انجام می دهید و چه کار هایی را انجام نمی دهید؟

یکی از کارهایی که می کردم این بود که برنامه مرور را بهتر و جدی تر دنبال می کردم. اگر برگردم به عقب روی یک سری درس ها بیشتر وقت می گذاشتم. چون درس هایی هستند که به ظاهر سخت هستند ولی می شود از آن ها درصد گرفت ولی برعکس درس هایی هستند که به ظاهر ساده هستند ولی نمی شود از آن ها درصد آورد.

 

 

 

مصاحبه با رضا دلگشا رتبه برتر ارشد رشته مکانیک 99 سوال ششم

به عنوان رتبه برتر چه توصیه ای به داوطلبان کنکور 1400 دارید؟

اولین توصیه من این هست که هدف داشته باشند و مصمم و جدی کار خود را ادامه دهند. هدف تعیین کننده کیفیت و کمیت مسیر است. حتما از اطلاعات یک مشاور در حوزه رشته خود استفاده کنند. و منابعی که استفاده می کنند درست و معتبر باشد.

 

 

مصاحبه با رضا دلگشا رتبه برتر ارشد رشته مکانیک 99 سوال هفتم

چه عواملی در موفقیت شما نقش داشتند و این عوامل را چگونه درصد بندی می کنید؟

اولین عامل: خودشناسی و انتخاب منابع درست و شناخت نقاط و قوت و ضعف خودم

دومین عامل: خواستن و اراده برای درس خواندن

سومین عامل: مشاوره و برنامه ریزی

 

 

 

مصاحبه با رضا دلگشا رتبه برتر ارشد رشته مکانیک 99 سوال هشتم

استفاده از مشاوره و برنامه ریزی 3گام را به چه کسانی توصیه می کنید؟

شروع یک کار همیشه با برنامه ریزی هست و حتی ممکن است برنامه ریزی به صورت ذهنی باشد. یکی از تاثیرات حضور مشاوره و برنامه ریزی این بود که آدم متوجه می شد که کدام دروس مهم و ضروری هستند و یا اینکه چه مباحثی در هر درس بیشتر مورد نظر هست. در واقع اولویت بندی دروس و مباحث بسیار مفید بود و درس هایی که خیلی لازم نبود حذف می شد. برنامه ریزی داخل پنل هم بسیار مهم بود و از دوباره کاری و تکرار بیش از حد جلوگیری می کرد. و این امید را به آدم می داد که همه چیز دارد خوب پیش می رود.

 

 

مصاحبه با رضا دلگشا رتبه برتر ارشد رشته مکانیک 99 سوال نهم

از کدام خدمات 3گام رضایت بیشتری داشتید؟

حضور همیشگی و ارتباط مدام مشاور با داوطلب خیلی خوب بود که باعث شد با برنامه و هدفمندتر به مطالعه ادامه دهم. پنل برنامه ریزی 3گام هم خیلی خوب بود چون دروس و زمان را خیلی خوب مدیریت می کرد. علاوه بر این قسمت هایی از دروس که توسط مشاور حذف می شد خیلی کمک کننده بودند. تخمین رتبه 3گام هم خیلی عالی بود و واقعا برای من خوب بود چون اینکه برای کنکور ارشد سامانه ای وجود داشته باشد که رتبه را انقدر دقیق تخمین کند کمتر جایی پیدا می شود که من واقعا از تخمین رتبه 3گام راضی بودم.

 

 

 

مصاحبه با رضا دلگشا رتبه برتر ارشد رشته مکانیک 99 سوال دهم

چطوری با 3گام آشنا شدید؟

از طریق یکی از دوستانم که کنکور برق قبول شده بود که مشاور ایشان سایت 3گام را به من معرفی کردند. من سایت 3گام را از قبل می شناختم ولی نمی دانستم که خدمات مشاوره و برنامه ریزی دارد. بعد که در سایت ثبت نام کردم و خدمات و اطلاعات سایت را دیدم ترغیب شدم و یکی از طرح های آن را فعال کردم.

 

مصاحبه با رضا دلگشا رتبه برتر ارشد رشته مکانیک 99 سوال یازدهم

سخن آخر شما با دواطلبان کنکور ارشد چی هست؟

سخن آخر من این است که از مجموعه 3گام تشکر می کنم و ارزش و احترامی که برای داوطلبان دارند در خور تحسین است. اینکه پیگیری که از طریق مشاوران انجام می شود و نظارتی که از طریق 3گام روی مشاوران هست برای من بسیار مفید بود.