مصاحبه با آزاده باصولی رتبه برتر ارشد رشته زبان 99
مصاحبه با آزاده باصولی رتبه برتر ارشد رشته زبان 99

 

 

 

با ثبت نام در پنل 3گام می توانید مصاحبه خانم ازاده باصولی رتبه برتر ارشد زبان را به طور کامل گوش دهید. همچنین نمونه کارنامه، رتبه ها، درصدها و قبولی های ارشد زبان انگلیسی را از مشاوران و سایت 3گام بخواهید.

 

 

مصاحبه با آزاده باصولی رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال اول

ضمن تبریک بابت نتیجه خوبی که در کنکور ارشد آموزش زبان کسب کردین لطفا خودتان را معرفی کنید.

آزاده باصولی رتبه 80 کنکور ارشد رشته زبان انگلیسی گرایش آموزش زبان هستم و دانشگاه خلیج فارس بوشهر قبول شدم. کارشناسیم را در دانشگاه پیام نور بوشهر در گرایش مترجمی زبان سپری کردم. زمان آشناییم با موسسه 3گام حدود سه ماه قبل از برگزاری کنکور ارشد بود.

 

مصاحبه با آزاده باصولی رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال دوم

درصدهاتون در کنکور ارشد به چه شکلی بود.

زبان عمومی: 17

زبان تخصصی: 67

 

 

 

مصاحبه با آزاده باصولی رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال سوم

روند مطالعه و برنامه ریزی شما برای کنکور ارشد آموزش زبان چه شکلی بوده است؟

دقیقا از اوایل دی ماه شروع به مطالعه کردم و سعی کردم برنامه منظم و مناسب داشته باشم که بر طبق آن درس بخوانم. تمرکزم بیشتر روی دروس تخصصی بود به خصوص روی درس روش تدریس که حجم زیادی داشت بعد درس زبانشناسی و سپس در آزمون سازی. در ابتدا به دروس عمومی توجهی نداشتم اما بعد از مشاوره با آقای بهرامی مشاوره تخصصی مجموعه زبان انگلیسی 3گام متوجه شدم که اشتباه کردم و به دروس عمومی هم توجه نشان دادم. یک ماه از مطالعه ام می گذشت که هر بار از برنامه عقب می افتادم به همین دلیل تصمیم گرفتم که از مشاور تخصصی کارشناسی ارشد مجموعه زبان انگلیسی کمک بگیرم.

 

 

مصاحبه با آزاده باصولی رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال چهارم

تاثیر حضور مشاور در زمان مطالعه برای شما چگونه بود؟

از طریق موسسه 3گام که با اقای بهرامی کانکت شدم یک جلسه مشاوره رایگان با ایشان داشتم. با توجه به اینکه تنها سه ماه به برگزاری کنکور مانده بود طرح سه ماهه طلایی را انتخاب کردم. مشاورم برنامه دقیق و منظمی برای من طراحی کردند و همه رفرنس ها را در آن گنجاندند. ایشان هر شب برنامه رو چک می کردند و اگر درسی را عقب می ماندم در برنامه درسی هفته بعد قرار می دادند. در تلگرام هم همیشه پیگر بودند و میزان پیشرفت من را چک می کردند و هر جا مشکلی داشتم ایشان با حوصله پاسخ می دادند. جزوه هایی برای من فرستادند که خیلی کارگر بود و به من در تمرکز و تست زنی بهتر خیلی کمک کردند. علاوه بر ارتباط تلگرامی، مشاورم به من تماس تلفنی داشتند به خاطر اینکه کرونا شیوع پیدا کرده بود گاهی دچار استرس و جو سنگینی می شد که آقای بهرامی مثل یک روانشناس به من امید و انگیزه می دادند. وقتی به خاطر کرونا کنکور به تعویق افتاد ما زمان بیشتری برای مطالعه پیدا کردیم و آقای بهرامی کارگاهایی را در تلگرام برگزار می کردند که به خصوص برای نکته و تست گرامر که به من کمک کردند. ارگ مشاور نداشتم و طبق برنامه خودم می رفتم مسلما موفق نمی شدم. ایشون راه موفقیت را برای من هموار کردند و روش درست خواندن دروس عمومی و تخصصی را به من یادآورد شدند. از ایشان واقعا تشکر می کنم.

 

 

 

مصاحبه با آزاده باصولی رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال پنجم

اگر به زمان کنکور برگردین چه کار هایی را انجام می دهید و چه کار هایی را انجام نمی دهید؟

اگر به زمان کنکور برگردم زمان هایی را که به بطالت گذارندم، بیشتر قدر می دانستم و بیشتر تلاش می کردم. حتی زودتر شروع به مطالعه می کردم تا به خاطر حجم درس ها دچار استرس و فشار نشوم. دو ماه مانده به کنکور من با دوستانم شروع به مطالعه می کردم و صبح زود بیدار می شدیم و با هم درس می خواندیم که خیلی خوب جواب داد که اگر به عقب برگردم زودتر برای این مورد اقدام می کردم.

 

 

مصاحبه با آزاده باصولی رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال ششم

به عنوان رتبه برتر چه توصیه ای به داوطلبان کنکور 1400 دارید؟

توصیه من برای داوطلبان کنکور ارشد این است که حتما از مشاور کمک بگیرند و با برنامه دقیق و منظم پیش بروند. گاهی آدم فکر می کند که خودش از عهده برنامه ریزی بر می آید ولی اینطور نیست چون مشاورم چیزهای مهمی رو در برنامه ریزی به من یادآور شدند. مثلا فصل های مهم و پرتکرار کنکور رو تاکید می کردند که بیشتر روی آن ها تمرکز کنم. حتی ممکن است گاهی حین درس خواندن برای آدم سوال پیش بیاید و در اینجا با حضور مشاور، مطمئن هستید که کسی هست و می توانید در رشته خود از او کمک بگیرید.

 

 

مصاحبه با آزاده باصولی رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال هفتم

چه عواملی در موفقیت شما نقش داشتند و این عوامل را چگونه درصد بندی می کنید؟

اولین عامل: عنایت خدا، خواست و اراده خودم، حمایت خانواده و به خصوص همسرم و دعای پدر و مادرم

دومین عامل: مشاوره و برنامه ریزی دقیق

سومین عامل: سخت کوشی و جدیت خودم در مطالعه

 

 

مصاحبه با آزاده باصولی رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال هشتم

استفاده از مشاوره و برنامه ریزی 3گام را به چه کسانی توصیه می کنید؟

من مشاوره و برنامه ریزی را به همه کسانی که رویایشان رسیدن به دانشگاه و به دست آوردن رتبه در رشته دلخواهشان است رو توصیه می کنیم. همچنین رتبه ها و محل قبولی کارشناسی ارشد زبان انگلیسی را برای آگاهی بیشتر مورد بررسی قرار دهند. همچنین به افراد شاغلی که مثل خودم فرصت کافی برای درس خواندن ندارند توصیه می کنم از مشاوره و برنامه ریزی استفاده کنند. به داوطلبان تغییر رشته ای که با توجه به علاقه به یک رشته آمده اند اما تجربه کافی در انتخاب منابع را ندارند و یا راه درست مطالعه کردن را بلد نیستند، هم توصیه می کنم.

 

مصاحبه با آزاده باصولی رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال نهم

از کدام خدمات 3گام رضایت بیشتری داشتید؟

یکی از قسمت های جذاب برای من پنل برنامه ریزی بود که دارای انعطاف بود و اگر از برنامه عقب می ماندم در هفته بعدا جبران می شد. تماس های مداومی که مشاورم با من داشتند و باعث انگیزه بیشتر من می شد. امکانات دیگر مثل تخمین رتبه و انتخاب رشته هم که در سایت 3گام بودند هم خیلی خوب بودند. ولی از آنجا که من فقط یک اولویت انتخاب رشته داشتم از این امکانات 3گام استفاده نکردم ولی دوستانم که استفاده کردند بودند بسیار راضی بودند.

 

 

 

مصاحبه با آزاده باصولی رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال دهم

چطوری با 3گام آشنا شدید؟

از طریق شبکه های اجتماعی با این موسسه آشنا شدم و وراد سایت 3گام شدم. وقتی امکانات سایت رو بررسی کردم به نظرم خیلی مناسب بودند. به همین خاطر ثبت نام کردم و یک جلسه مشاوره رایگان با مشاور تخصصی دریافت کردم. در همین جلسه رایگان با توجه به توضیحات و صحبت های مشاور ترغیب شدم که یکی از طرح های مشاوره رو بخرم.

 

مصاحبه با آزاده باصولی رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال یازدهم

سخن آخر شما با دواطلبان کنکور ارشد چی هست؟

سخن آخرم با داوطلبان این است که خیلی با جدیت مطالعه کنند. مرور درس ها را داشته باشند و تست بزنند. ناامید نشوند و تلاش خستگی ناپذیر داشته باشند.