مصاحبه با زهرا میرهادی رتبه برتر ارشد رشته زبان 99
مصاحبه با زهرا میرهادی رتبه برتر ارشد رشته زبان 99

 

 

 

با ثبت نام در پنل 3گام می توانید مصاحبه خانم زهرا میرهادی رتبه برتر ارشد زبان را به طور کامل گوش دهید. همچنین نمونه کارنامه، رتبه ها، درصدها و قبولی های ارشد زبان انگلیسی را از مشاوران و سایت 3گام بخواهید.

 

 

مصاحبه با زهرا میرهادی رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال اول

ضمن تبریک بابت نتیجه خوبی که در کنکور ارشد آموزش زبان کسب کردین لطفا خودتان را معرفی کنید.

زهرا میرهادی رتبه 48 کنکور ارشد رشته زبان انگلیسی گرایش آموزش زبان هستم و دانشگاه شیراز قبول شدم. کارشناسیم را در دانشگاه آزاد شیراز در گرایش مترجمی زبان  با معدل 68/17 سپری کردم.  سال آشناییم با موسسه 3گام حدود سه ماه قبل از برگزاری کنکور ارشد بود.

 

 

مصاحبه با زهرا میرهادی رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال دوم

درصد هاتون در کنکور ارشد به چه شکلی بود.

زبان عمومی: 37

زبان تخصصی: 56

 

مصاحبه با زهرا میرهادی رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال سوم

روند مطالعه و برنامه ریزی شما برای کنکور ارشد آموزش زبان چه شکلی بوده است؟

در ابتدا روند مطالعه و برنامه ریزی خاصی نداشتم چون تصمیم جدی برای شرکت در کنکور ارشد نداشتم. از طرف دیگر دانشگاه هم می رفتم به خاطر همین فکر می کردم قبول نمی شوم و برای سال بعد می خواستم برنامه ریزی کنم. چند تا کتاب از اینترنت پیدا کرده بودم و می خواندم ولی برنامه منظمی نداشتم. یک روز دو ساعت می خواندم و یک روز چهار ساعت و کسی را نداشتم که من راهنمایی کند ولی سه ماه قبل از کنکور نظرم تغییر کرد و خواستم برخلاف گرایش کارشناسیم در کنکور آموزش زبان شرکت کنم. به خاطر همین در سایت 3گام ثبت نام کردم و با مشاورم آقای بهرامی یک جلسه مشاوره رایگان صحبت کردم. فکر می کردم که وقت کمی برای مطالعه دارم و نمی توانم کنکور قبول شوم ولی خوشبختانه مشاورم گفتند که وقت کافی دارم با توجه به اینکه از قبل هم تا حدودی مطالعه داشتم. خلاصه با حضور مشاور، برنامه ریزی من منظم شد و چهار الی پنج ساعت در طول روز مطالعه می کردم.

 

 

 

مصاحبه با زهرا میرهادی رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال چهارم

تاثیر حضور مشاور در زمان مطالعه برای شما چگونه بود؟

اگر بخواهم خیلی کوتاه پاسخ بدهم اینطوری بود که به شدت حضور مشاور تخصصی کارشناسی ارشد مجموعه زبان انگلیسی و داشتن برنامه ریزی را حس کردم چون خیلی به من انگیزه داد که با برنامه مطالعه کنم و خیلی به من اعتماد به نفس داد.

 

مصاحبه با زهرا میرهادی رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال پنجم

اگر به زمان کنکور برگردین چه کار هایی را انجام می دهید و چه کار هایی را انجام نمی دهید؟

اگر به زمان کنکور برگردم یک کاری رو که خیلی به خاطرش پشیمان هستم انجام نمی دادم. مثلا روزهایی که به خودم می گفتم وقت کمی برای مطالعه دارم و قبول نمی شوم و به جای پنج شش ساعت مطالعه دو ساعت مطالعه داشتم. اگر به زمان کنکور برگردم دیگر هرگز آن کار رو انجام نخواهم داد.

 

 

مصاحبه با زهرا میرهادی رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال ششم

به عنوان رتبه برتر چه توصیه ای به داوطلبان کنکور 1400 دارید؟

توصیه من برای داوطلبان کنکور ارشد این است که اگر می خواهند رتبه و شهر و رشته مورد نظر را قبول شوند باید حتما برنامه ریزی را داشته باشند چرا که برنامه ریزی به داوطلب انگیزه و اعتماد به نفس بیشتری می دهد. علاوه بر این داشتن اطلاعات در مورد رتبه ها و محل قبولی کارشناسی ارشد زبان انگلیسی می تواند به داوطلبان در برنامه ریزی بهتر کمک کند. فراموش نکنیم که برنامه ریزی درست، بسیار مهم است چون هم برای مرور و خواندن مطالب مهم و زمان استرحت، وقت مشخص می کند. و اگر بخواهم توصیه دوم را به صورت خلاصه بگویم این است که اصلا استرس نداشته باشید چرا که که استرس دشمن یادگیری هست.

 

 

 

مصاحبه با زهرا میرهادی رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال هفتم

چه عواملی در موفقیت شما نقش داشتند و این عوامل را چگونه درصد بندی می کنید؟

اولین عامل: تلاش و پشتکار

دومین عامل: برنامه ریزی

سومین عامل: صبور بودن و امید داشتن

 

 

مصاحبه با زهرا میرهادی رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال هشتم

استفاده از مشاوره و برنامه ریزی 3گام را به چه کسانی توصیه می کنید؟

من مشاوره و برنامه ریزی را حتی قبل از شرکت در کنکور به دوستانم معرفی می کردم چون ماها درست درس خواندن را بلد نیستیم. بعد از کنکور هم که تاثیر برنامه ریزی را به دست آوردن رتبه خوب تجربه کردم بیشتر برنامه ریزی را به اطرافیانم توصیه کردم. خلاصه که برنامه ریزی را به همه داوطلبانی که می خواهند رتبه خوب به دست بیاورند و در رشته و شهر مورد نظر خود قبول شوند توصیه می کنم.

 

 

 

مصاحبه با زهرا میرهادی رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال نهم

چی شد 3گام را انتخاب کردید؟

من از همان اول که با سایت 3گام آشنا شدم و در آن ثبت نام کردم و یک مشاوره رایگان داشتم خیلی خوشم آمد. به خصوص اینکه می خواستم از گرایش مترجمی در گرایش آموزش زبان قبول شوم خیلی نیاز داشتم که با یک آدم باتجربه در این زمینه مشورت کنم به ویژه که حس می کردم زمان کمی دارم. می خواستم بدونم که واقعا چه منابعی بخوانم. رایگان بودن جلسه مشاوره و به دست آوردن اطلاعات لازم بدون اینکه بعد آن مشاوره مجبور باشی پک از 3گام بخری من را بیشتر ترغیب کرد که یکی از طرح های 3گام را بخرم که من طرح سه ماهه معجزه را ثبت نام کردم و بسیار خوب بود. مورد دوم بحث رباط تخمین رتبه بود که همیشه رتبه من را خیلی دقیق بین 40 تا 60 تخمین می زد که دقیقا همین شد و رتبه ام 48 شد.

 

 

مصاحبه با زهرا میرهادی رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال دهم

چطوری با 3گام آشنا شدید؟

والا در ابتدا آشنایی نداشتم یادم هست که تاریخ کنکور رو از یکی از دوستانم پرسیدم که ایشان به من گفتند که یک کانال تلگرامی می شناسند که اطلاعات مربوط به کنکور ارشد و دکترا رو دارد. اولین آشنایی من با 3گام از طریق کانال تلگرامی 3گام بود که در آنجا لینک ورود به سایت را پیدا کردم و دیدم که 3گام خدمات مشاوره و برنامه ریزی را دارد و همین نقطه آغاز استفاده از آن ها شد.

 

مصاحبه با زهرا میرهادی رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان 99 سوال یازدهم

سخن آخر شما با دواطلبان کنکور ارشد چی هست؟

در آخر سخنی که با داوطلبان دارم این هست که برنامه ریزی رو حتما در مطالعه خود قرار دهند. و اینکه به یک خودشناسی درباره شرایط خواندن و مطالعه، زمان مطالعه و ... برسند چون همه با یک نوع برنامه ریزی نمی توانند درس بخوانند. برای مثال حتی اگر مشاور بگوید که باید برای مطالعه صبح زود بیدار شوم ولی من آدمی هستم که صبح ها اصلا درس را متوجه نمی شوم به خاطر همین باید داوطلبان به ساعت بیولوژی بدشان شناخت پیدا کنند و همین باعث می شود که برنامه ریزی گاهی وجه شخصی داشته باشد. در نهایت برای موسسه 3گام صحبتی دارم و آن هم اینکه جدای از مشاوران، کسانی در 3گام فعالیت کنند که به رفع اشکالات درسی هم بپردازند.