مصاحبه با هستی نشاطیان رتبه برتر ارشد رشته زبان 99
مصاحبه با هستی نشاطیان رتبه برتر ارشد رشته زبان 99

 

 

 

با ثبت نام در پنل 3گام می توانید مصاحبه خانم هستی نشاطیان رتبه برتر ارشد زبان را به طور کامل گوش دهید. همچنین نمونه کارنامه، رتبه ها، درصدها و قبولی های ارشد زبان انگلیسی را از مشاوران و سایت 3گام بخواهید.

 

 

مصاحبه با هستی نشاطیان رتبه برتر ارشد رشته زبان 99 سوال اول

ضمن تبریک بابت نتیجه خوبی که در کنکور ارشد زبان کسب کردین لطفاً خودتان رو معرفی کنید.

هستی نشاطیان رتبه 52 ارشد آموزش زبان انگلیسی سال 99 هستم. رشته آموزش زبان انگلیسی دانشگاه شیراز قبول شدم. کارشناسیم را در رشته مترجمی با معدل 18.5 گرفتم. از دی ماه سال 98 در سایت 3گام ثبت نام کردم.

 

مصاحبه با هستی نشاطیان رتبه برتر ارشد رشته زبان 99 سوال دوم

درصد هاتون در کنکور ارشد به چه شکلی بود.

دروس عمومی: 30%

دروس تخصصی: بالای 50%

 

مصاحبه با هستی نشاطیان رتبه برتر ارشد رشته زبان 99 سوال سوم

روند مطالعه و برنامه ریزی شما بروی کنکور ارشد زبان چه شکلی بوده است؟

قبل از اینکه در سایت 3گام ثبت نام کنم کتاب هایی رو با توجه به صحبت های دوستم تهیه کرده بودم اما آن ها را مطالعه نمی کردم. تا زمانی که من در 3گام ثبت نام کردم و تصمیم گرفتم کنکور ارشد را شرکت کنم.

در ابتدا به دلیل اینکه شاغل بودم نمی توانستم طبق برنامه پیش بروم. برنامه ای که داشتم به این صورت بود که باید روزی 4 ساعت در می خوندم که بعضی از روز ها یا نمی رسیدم یا اگر درس میخوندم سطحی درس میخوندم. کم کم که به کنکور نزدیک می شدیم و به دلیل اومدن کرونا و تعطیل شدن آموزشگاه عقب افتادن تاریخ کنکور وقت بیشتری داشتم و طبق برنامه ای که با مشاور به توافق رسیده بودیم شروع کردم به درس خوندن. ساعت مطالعه ام را کم کم از روزی 2 ساعت به 8 ساعت رسوندم و چند  ماه باقی مانده به کنکور به ساعتی 12 ساعت در روز هم رسید.

 

مصاحبه با هستی نشاطیان رتبه برتر ارشد رشته زبان 99 سوال چهارم

تاثیر حضور مشاور در زمان مطالعه برای شما چگونه بود؟

به دلیل اینکه خودم مدرس بودم برای شاگردانم همیشه برنامه ریزی درسی انجام می دادم و می دیدم که آن ها موفق می شوند اما همیشه اگر برای خودم برنامه ای دقیق می چیدم نمی توانستم به آن برنامه پایبند باشم و این نیاز را احساس کردم که من به کسی احتیاج دارم که بتواند من را به جلو ببرد و کمکم کند.

زمانی که با مشاور تخصصی کارشناسی ارشد مجموعه زبان انگلیسی کار را آغاز کردم همانطور که گفتم به دلیل شاغل بودنم نمی توانستم روزی 4 ساعت مطالعه داشته باشم اما به دلیل اینکه هم به خودم هم به مشاورم تعهد داشتم سعی می کردم همان 30 دقیقه درس خواندن را انجام دهم تا بتوانم به مشاورم نتیجه ای را اعلام کنم.

در اوایل راه 70 درصد خودم و هدفم را در نظر می گرفتم اما 30 درصد دیگر به دلیل خجالتی بود که از مشاور داشتم و این باعث می شد من به جلو حرکت کنم و شروع به درس خواندن کنم و کم کم ساعت های مطالعه ام را افزایش دهم.

نقطه قوت مشاور برای من این بود که با توانایی ها، نقاط قوت و استعداد های خودم آشنا شدم و متوجه شدم که کجای مسیر هستم و قرار هست که به کجا برسم.

 

مصاحبه با هستی نشاطیان رتبه برتر ارشد رشته زبان 99 سوال پنجم

اگر به زمان کنکور برگردین چه کار هایی رو انجام می دهید و چه کار هایی رو انجام نمی دهید؟

اگر به زمان کنکور برگردم دو نکته را حتما انجام می دادم.

اولین نکته این بود که سعی می کردم زودتر از خواب بیدار شم تا زودتر شروع به درس خواندن کنم. برای مثال ساعت 8 صبح شروع می کردم که تا عصر تموم شود و بعدش را بتونم استراحت کنم.

دومین نکته این بود که خلاصه نویسی را از همان ابتدا شروع می کردم به دلیل نداشتن خلاصه من مجبور شدم چندین کتاب را چندین بار بخوانم که از من وقت بسیاری گرفت.

 

 

مصاحبه با هستی نشاطیان رتبه برتر ارشد رشته زبان 99   سوال ششم

به عنوان رتبه برتر چه توصیه ای به داوطلبان کنکور 1400 دارید؟

توصیه های من به داوطلبان کنکور 1400 این است که در این راه به حرف خیلی از افراد گوش نکنند و به هدفی که دارند فکر کنند چون هر کسی نسبت به توانایی هایش با فرد دیگر متفاوت است. به توانایی های خودشان ایمان داشته باشند. دومین توصیه ای که دارم این است که حتما برنامه داشته باشند چون ممکن است کاری را بدون برنامه شروع کنید و خیلی از وقتتان تلف شود و ممکن است منابع اشتباه را انتخاب کنند که این باعث سردرگمی می شود.

حتما به خودتان باور داشته باشید و بدانید که شما بی نظیر هستید.

 

مصاحبه با هستی نشاطیان رتبه برتر ارشد رشته زبان 99 سوال هفتم

چه عواملی در موفقیت شما نقش داشتند و این عوامل رو چگونه درصد بندی می کنید؟

اولین عامل: به خودم و توانایی هایم ایمان داشتم و خودم با خودم رقابت می کردم.

دومین عامل: دیدگاه منفی نداشتم و انرژی های منفی را از خودم دور کردم.

 

مصاحبه با هستی نشاطیان رتبه برتر ارشد رشته زبان 99 سوال هشتم

استفاده از مشاوره و برنامه ریزی 3گام رو به چه کسانی توصیه می کنید؟

به همه ی کسانی که ایده ای ندارند که از کجا شروع کنند و چه منابعی را بخوانند و هدفشان براشون مهم است هم برنامه ریزی و هم مشاوره برایشان مفید خواهد بود.

 

اطلاعات در مورد رتبه ها و محل قبولی کارشناسی ارشد زبان انگلیسی هم همیشه مورد توجه رتبه های برتر بوده است.

 

مصاحبه با هستی نشاطیان رتبه برتر ارشد رشته زبان 99 سوال نهم

از کدام خدمات 3گام رضایت بیشتری داشتید؟

من طرح طلایی موسسه 3گام را داشتم که این طرح شامل هم پنل کاربردی برنامه ریزی و هم مشاوره تخصصی بود.

پنل کاربردی برنامه ریزی به این صورت بود که مشخص می کرد چه کتابی را از چه صفحه تا چه صفحه ای مطالعه کنم که دید خیلی خوبی به من می داد.

از نرم افزار تخمین رتبه 3گام استفاده کردم که رتبه ای که آوردم دقیقا بین همان بازه ای بود که نرم افزار پیش بینی کرده بود.

از نرم افزار انتخاب رشته 3گام هم استفاده کردم که باز هم تمام احتمال های قبولی را به درستی پیش بینی کرده بود.

 

مصاحبه با هستی نشاطیان رتبه برتر ارشد رشته زبان 99 سوال دهم

چی شد 3گام رو انتخاب کردید؟

وقتی تصمیم گرفتم درس بخونم هیچ ایده ای نداشتم که از کجا باید شروع کنم و وقتی داشتم در اینترنت در مورد منابع کنکور جست و جو می کردم که با سایت 3گام آشنا شدم و فرم یک جلسه رایگان رو کامل کردم و وقتی مشاور با من تماس گرفت و صحبت کردیم و تونستن من را راهنمایی کنن و این شد که من 3گام را انتخاب کردم.

 

مصاحبه با هستی نشاطیان رتبه برتر ارشد رشته زبان 99 سوال یازدهم

سخن آخر؟

برای هدفی که دارید بجنگید. بعضی وقت ها مسیر سخت به نظر میاد اما در اصل شروع کردن هر کاری از همه سخت تر است پس باید با انگیزه شروع کنید و تلاش کنید.