مصاحبه با شبنم ملایونسی رتبه  برتر ارشد رشته مهندسی شیمی 99
مصاحبه با شبنم ملایونسی رتبه برتر ارشد رشته مهندسی شیمی 99

 

 

 

با ثبت نام در پنل 3گام می توانید مصاحبه خانم شبنم ملایونسی رتبه برتر ارشد مهندسی شیمی را به طور کامل گوش دهید. همچنین پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را در سایت 3گام مطالعه کنید.

نمونه کارنامه، رتبه ها، درصدها و قبولی های ارشد مهندسی شیمی

رتبه ها و محل قبولی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی

 

مصاحبه با شبنم ملایونسی رتبه  برتر ارشد رشته مهندسی شیمی 99 سوال اول

ضمن تبریک بابت نتیجه خوبی که در کنکور ارشد روانشناسی تربیتی کسب کردین لطفا خودتان رو معرفی کنید.

شبنم ملایونسی هستم. رشته مهندسی سیستم های انرژی گرایش انرژِی و محیط زیست داتشگاه تهران قبول شدم. کارشناسیم رو در دانشگاه صنعتی ارومیه گرفتم. حدودا از اواخر تابستون 98 با 3گام آشنا شدم.

 

 

مصاحبه با شبنم ملایونسی رتبه  برتر ارشد رشته مهندسی شیمی 99 سوال دوم

درصد هاتون در کنکور ارشد به چه شکلی بود.

درصد های تمام دروس رو 50 درصد به بالا زدم به جز درس سیالات که با مشورت مشاورم به سوالات پاسخ ندادم.

 

مصاحبه با شبنم ملایونسی رتبه  برتر ارشد رشته مهندسی شیمی 99 سوال سوم

روند مطالعه و برنامه ریزی شما بروی کنکور ارشد مهندسی شیمی چه شکلی بوده است؟

در شروع کار به دلیل داشتن کلاس های نرم افزاری به صورت تمام وقت نمی توانستم درس بخوانم. کم کم با توجه به اومدن کرونا وضعیت درسی ام کمی به هم ریخت اما با کمک مشاور توانستم روند مطالعه ام را بهتر کنم.

 

مصاحبه با شبنم ملایونسی رتبه  برتر ارشد رشته مهندسی شیمی 99 سوال چهارم

تاثیر حضور مشاور در زمان مطالعه بروی شما چگونه بود؟

طبق برنامه ای که مشاور تخصصی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی برایم مشخص کرده بود هر روز پیش می رفتم و می دونستم که میتونم تمام دروس رو پوشش بدم.

اگر رشته و دانشگاه خوب می خواهید باید برنامه ریزی خوب داشته باشند که فقط و فقط با داشتن مشاور خوب امکان پذیر است و اینکه صبح پاشی بدونی از چه کتاب چه مبحثی رو بخونی حس خوبی به آدم میده.

توصیه ی مشاورم برای بالا بردن بازدهی درس خواندنم 30 دقیقه پیاده روی بود که باعث می شد تمرکز من برای بهتر یاد گرفتن درس ها بالا تر رود.

 

مصاحبه با شبنم ملایونسی رتبه  برتر ارشد رشته مهندسی شیمی 99 سوال پنجم

اگر به زمان کنکور برگردین چه کار هایی رو انجام می دهید و چه کار هایی رو انجام نمی دهید؟

اگر به زمان کنکور برگردم سعی میکنم استرس رو از زندگیم کم کنم. استرس تا حدی برای انسان لازم است اما از یک جایی به بعد به انسان آسیب می رساند که استرس بیش از حد باعث شد من به رتبه ای که با مشاورم برای آن تلاش می کردیم نرسم و رتبه ام کمی بالاتر از انتظار اصلی شد.

 

 

 

مصاحبه با شبنم ملایونسی رتبه  برتر ارشد رشته مهندسی شیمی 99   سوال ششم

به عنوان رتبه برتر چه توصیه ای به داوطلبان کنکور 1400 دارید؟

توصیه من به افرادی که یک رشته و دانشگاه خوب می خواهند این است که باید طبق یک برنامه ریزی هدفمند پیش بروند و این برنامه ریزی فقط و فقط با وجود یک مشاور خوب امکان پذیر است و این رو هم باید در نظر گرفت که مشاور های 3گام به دلیل اینکه هم رشته ی شما هستند به خوبی می دانند که کدام فصول را باید بخوانید و کدوم فصول را باید حذف کنید و نیازی نیست برایش وقت بگذارید.

توصیه دومم این است که داوطلبان فکر نکنند به آن چیزی که می خواهند نمی رسند و یا نمیشه چون به من ثابت شد که سختی آدم رو قوی تر می کنه و باعث میشه که برای هدفت بیشتر تلاش کنی.

 

مصاحبه با شبنم ملایونسی رتبه  برتر ارشد رشته مهندسی شیمی 99 سوال هفتم

چه عواملی در موفقیت شما نقش داشتند و این عوامل رو چگونه درصد بندی می کنید؟

اولین عامل: معجزه ی خداوند که من با 3گام آشنا شدم و همچنین حمایت خانواده و اراده ی خودم که توانستم موانع را کنار بزنم.

دومین عامل: مشاور خوبی که داشتم که همیشه حامی من بودند و زمان هایی که من کم می آوردم همیشه بهم امید و انگیزه دادند تا بتونم ادامه بدم.

 

مصاحبه با شبنم ملایونسی رتبه  برتر ارشد رشته مهندسی شیمی 99 سوال هشتم

استفاده از مشاوره و برنامه ریزی 3گام رو به چه کسانی توصیه می کنید؟

در وهله اول به تمام افرادی که می خواهند کنکور شرکت کنند توصیه می کنم.

همچنین به افرادی که مانند من فاصله ی زیادی از دوره ی کارشناسی گرفتند و حوصله ی پشت میز نشستن ندارند و سردرگم هستند استفاده از مشاوره و برنامه ریزی 3گام رو توصیه می کنم.

افرادی که شاغل یا در حال تحصیل هستند و زمان کافی ندارند، استفاده از برنامه ریزی 3گام رو پیشنهاد می کنم چون برنامه ریزی 3گام واقعا برنامه ای منعطف است و شما می توانید با کمک مشاور به خواسته ی خود دست پیدا کنید.

 

 

مصاحبه با شبنم ملایونسی رتبه  برتر ارشد رشته مهندسی شیمی 99 سوال نهم

از کدام خدمات 3گام رضایت بیشتری داشتید؟

در کل من چون شهرستان بودم نمی توانستم از خدمات حضوری مشاور استفاده کنم اما من از تمام خدمات غیر حضوری 3گام استفاده کردم و مشاورم به دلیل اینکه هم رشته ی خودم بود خیلی توانست بهم کمک کند.

در کل کار کردن با پنل برنامه ریزی 3گام بسیار راحت بود و جمله های انگیزشی که هر هفته در پنل گذاشته می شد خیلی به فردی مثل من که کنکوری بودم انرژی و امید می داد.

 

مصاحبه با شبنم ملایونسی رتبه  برتر ارشد رشته مهندسی شیمی 99 سوال دهم

چی شد 3گام رو انتخاب کردید؟

من با جست و جو در اینترنت با 3گام آشنا شدم و از آنجایی که نحوه برخورد و رفتار افراد برام بسیار اهمیت داشت 3گام رو انتخاب کردم.

موسسه 3گام برای افراد کنکوری طرح های برنامه ریزی و مشاوره ای متعددی را طراحی کرده است که بتوانیم انتخاب کنیم و از آنجایی که برای من تعداد جلسات مشاوره اهمیت بیشتری داشت طرح طلایی را انتخاب کردم و مشاورم هم رشته ی خودم بود و به خوبی توانستند در این راه کمکم کنند.

 

مصاحبه با شبنم ملایونسی رتبه  برتر ارشد رشته مهندسی شیمی 99 سوال یازدهم

سخن آخر؟

بچه ها همیشه و همیشه به معجزه خداوند ایمان داشته باشید و بدانید یک روزی برای شما هم معجزه اتفاق خواهد افتاد چه در زمینه ی درسی چه در زندگی وقتی هدف داشته باشید هیچ چیزی نمی تواند سد راه پیشرفت شما باشد.

آرزوی موفقیت برای جوانان کشورمان دارم و امیدوارم هیچ کس آرزو هایش آرزو باقی نماند و به همه هدفشان نسبت به تلاشی که می کنند دست پیدا کنند.