مصاحبه با میلاد علیخانی رتبه برتر ارشد مهندسی مکانیک 98
مصاحبه با میلاد علیخانی رتبه برتر ارشد مهندسی مکانیک 98

 

 

 

با ثبت نام در پنل 3گام می توانید مصاحبه آقای میلاد علیخانی رتبه برتر ارشد مهندسی مکانیک را به طور کامل گوش دهید. همچنین پیشنهاد می کنیم که داوطلبان مطالب زیر را هم در سایت 3گام مطالعه کنند:

نمونه کارنامه، رتبه ها، درصدها و قبولی های ارشد مهندسی مکانیک

رتبه ها و محل قبولی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک

 

مصاحبه با میلاد علیخانی رتبه برتر ارشد مهندسی مکانیک 98

خودتان را معرفی کنید.

میلاد علیخانی هستم. با رتبه 532 رشته مکانیک گرایش طراحی کاربردی دانشگاه علم و صنعت قبول شدم. مدرک کارشناسی ام رو از دانشگاه آزاد اسد اباد همدان با معدل 18.41 فارغ التحصیل شد. از 5 اردیبهشت 1397 در 3گام ثبت نام کردم.

 

 

مصاحبه با میلاد علیخانی رتبه برتر ارشد مهندسی مکانیک 98 - سوال دوم

روند مطالعه و برنامه ریزی شما چه شکلی بوده است؟

با 3 ساعت در روز شروع کردم و کم کم ساعت مطالعه زیاد شد. هفته ای یک ساعت اضافه کردم و به 8 ساعت  در روز رسوندم. با توجه به اینکه در کنکور زمان برای پاسخگویی نیست، دروس ریاضی شامل ریاضی 1 و ریاضی 2 رو حذف کردم. در باکس جامدات و سیالات تمام کتاب ها رو خوندم اما باکس ارتعاشات رو کامل حذف کردم.

 

مصاحبه با میلاد علیخانی رتبه برتر ارشد مهندسی مکانیک 98 - سوال سوم

تاثیر حضور مشاور در زمان مطالعه برای شما چگونه بوده است؟

قبل از مشاور و صحبت با مشاور تخصصی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک، کاملا مطالب رو اشتباه متوجه می‌ شدم و راه رو اشتباه می رفتم. منابعی که داشتم، منابع خوبی نبود. بعد آشنایی با آقای سلیمانی، ایشون منابع رو با توجه به سطح درسی  که داشتم، معرفی کردند. توجه به اینکه خودشون رتبه برتر کنکور بودن به من خیلی کمک کردند. به ایشون می شد اعتماد کرد چون خودشون این راه رو رفته بودند.

 

مصاحبه با میلاد علیخانی رتبه برتر ارشد مهندسی مکانیک 98 - سوال چهارم

به عنوان رتبه برتر چه توصیه ای به داوطلبان  کنکور 99 دارین؟

از بچه ها می خوام حتما از یک مشاوره مثل 3گام استفاده کنند. مشاوره به من خیلی کمک کرد و آقای سلیمانی خیلی پیگیر بود. حتما در آزمون ها شرکت کنند، یه ازمون خوب که بتونه به برنامه هاشون جهت بده.

 

 

 

مصاحبه با میلاد علیخانی رتبه برتر ارشد مهندسی مکانیک 98 - سوال پنجم

چه عواملی در موفقیت شما  نقش داشتند و این عوامل را چگونه درصدبندی می کنید؟

70 درصد برای تلاش پشتکار و برنامه ریزی شخصی است. 20 درصد برای حضور همسرم که پشتیبانم بود و 10 درصد هم به مشاوره آقای سلیمانی اختصاص می‌دم که واقعا مثل یک برادر پشتیبانم بود.

 

مصاحبه با میلاد علیخانی رتبه برتر ارشد مهندسی مکانیک 98 - سوال ششم

استفاده از مشاوره و برنامه ریزی 3گام رو به چه کسانی توصیه می کنید؟

برنامه ریزی و مشاوره رو به افراد شاغل، در حال تحصیل و یا کسایی که پاره وقت کار می کنند توصیه می‌کنم؛ چون من خودم شاغل بودم و تونستم با پشتیبانی های آقای سلیمانی درسم رو بخونم و رتبه ای که می‌ خواستم رو به‌دست بیارم و دانشگاهی رو که می ‌خواستم، قبول شم.

 

مصاحبه با میلاد علیخانی رتبه برتر ارشد مهندسی مکانیک 98 - سوال هفتم

از کدام خدمات 3گام رضایت بیشتری داشتید؟

از مشاوره و سایت راضی بودم. از مشاوره برای اینکه هربار پیام می‌دادم در دسترس بود و جوابمون رو می‌داد و پیگیر کارامون بود. از سایت هم که تمام اطلاعات رشته مارو در داشت مثل تخمین رتبه و دانشگاه هایی که با اون رتبه می تونستیم شرکت کنیم.