مشاوره تخصصی کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات یا آی تی (IT)

در دوران کارشناسی حل تمرین دروس معادلات دیفرانسیل، شبکه و ساختمان داده‌ها بودم. همچنین عضو شورای مرکزی انجمن علمی کامپیوتر بودم و در کنار این موارد مدیر مسئول و عضو هیئت تحریریه نشریه علمی دانشجویی وابسته به انجمن علمی کامپیوتر نیز بودم.

علاقه من به کمک به دانشجویان  و انتقال تجربیاتم به دیگران باعث شد که تصمیم بگیرم در زمینه مشاوره فعالیت کنم. در برنامه مشاوره به شما منابع خوب را معرفی خواهم کرد. اشتباهات مهمی که داوطلبان مرتکب می‌شوند را به شما گوشزد خواهم کرد. همچنین در مسیر کنکور کنار شما خواهم بود تا به پیشرفت شما کمک کنم و به شما روحیه و انگیزه واقعی می‌دهم. آن دوستانی که علاقه دارند درباره المپیاد دانشجویی اطلاعات بیشتری کسب کنند و در آن موفق بشوند نیز می‌توانند با من مشاوره بگیرند.

توجه داشته باشید اگر در کنکور کارشناسی ارشد زمان کافی بگذارید و از مشاوره درست بهره ببرید، مطمئن باشید که نتیجه خواهید گرفت چون برخلاف کنکور کارشناسی که خیلی رقابتی و سخت است، کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر معقول‌تر است و قبولی در دانشگاه‌های خوب دست‌یافتنی‌تر است.

رشته مهندسی کامپیوتر یکی از بهترین و آینده‌دار ترین رشته‌های مهندسی و حتی شاید بهترین آن‌ها باشد به طوری که در حال حاضر از رشته‌های مطرح دیگر مثل مهندسی برق، مکانیک و ... نیز در کنکور ارشد کامپیوتر شرکت می‌کنند. و اگر به رتبه‌های برتر کنکور کارشناسی نیز نگاه کنید متوجه خواهید شد که اولویت اول اکثر آن‎ها مهندسی کامپیوتر است. دلیل این استقبال در بازار کارگسترده و جذابیت آن است. حتی اگر بخواهید در مقاطع بالاتر به خارج از کشور بروید، تحصیل در این رشته شانس شما را بسیار بیشتر می‌کند. و خبر خوب اینکه شما می‌توانید با کمی تلاش و پشتکار همراه با مشاوره گرفتن از افراد متخصص ودلسوز در این رشته محبوب در بهترین دانشگاه‌های ایران قبول بشوید.

برنامه ریزی سه ماهه کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر و آی تی 

مصاحبه با رتبه های برتر ارشد مهندسی فناوری اطلاعات (IT)

برای ارتباط با آقای بیچرانلو و دریافت یک جلسه مشاوره تخصصی با ایشان بر روی لینک زیر کلیک نمایید.