. 

 

مشاوره تخصصی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر 

 

از همان ابتدا برای انتخاب رشته ام به دنبال رشته ای بودم که کاربردی باشد و آینده ی کاری مناسبی داشته باشد. که به نظرم رشته ی کامپیوتر کاملا بااین هدف مطابق است. به علت علاقه به گرایش هوش مصنوعی، پویایی آن و همچنین حوزه های کاری متنوع این رشته، تصمیم گرفتم تا مقطع ارشد را در این رشته ادامه دهم و اکنون دانشجوی سال اول کارشناسی ارشد دانشگاه شریف در رشته ی هوش مصنوعی هستم.

من شخصا خیلی اهل برنامه ریزی برای کارهای مختلفم هستم و معتقدم با یک برنامه ی خوب و منعطف میتوانیم راحت تر کارهای خود را مدیریت کنیم و از فرصتمان بهترین استفاده را ببریم.

من علاقه مندم تا تجریبات خودم را درزمینه مطالعاتی که برای کنکور داشتم و روش مطالعاتی که با سعی و خطا به آن رسیده ام را دراختیار سایر دانشجویان هم قرار دهم تا این مسیر برای آنان هموارتر باشد. به نظر من مطالعه برای کنکور ارشد نکاتی دارد که با رعایت آنها میتوان بهینه تر درس خواند و نتایج بهتری کسب نمود.

معتقدم با یک برنامه ی اصولی و البته منعطف و با توجه به شرایط فردی می توان بهترین نتیجه را متناسب با تلاش های فردی از کنکور ارشد گرفت و در رشته ی مورد علاقه تحصیل نمود.

برنامه ریزی سه ماهه کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر و آی تی