مشاور تخصصی کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار (MBA)

خانم مریم عبادی، مشاور تخصصی کنکور ارشد MBA، دوره کارشناسی خود را در دانشگاه علم و صنعت در رشته مهندسی حمل و نقل گذرانده اند. در همان دوره علاقه بسیاری به فعالیت های پژوهشی نشان داده، به طوری که اختراعی را به ثبت رسانده و چندین مقاله در مجلات و کنفرانس های بین المللی ارائه داده است. ایشان همچنین در فعالیت های اجرایی و عملیاتی نیز بسیار فعال بوده اند و چند دوره به عنوان مستند ساز و عضو برجسته در انجمن های علمی و انجمن مرکزی دانشگاه فعالیت داشته است.

شروع علاقمندی مریم عبادی به مباحث مدیریتی از همان دوره کارشناسی کلید خورد. ایشان در راستای عملی کردن علاقه خود، شروع به مطالعه کتب کارآفرینی و شرکت در کارگاه های مربوط به آن کردند. مشاور تخصصی کنکور ارشد مدیریت کسب و کار همچنین سابقه حضور در دوره های مدیریت کسب و کار دانشگاه شهید بهشتی و گذراندن کارگاه های زبان بدن، فنون مذاکره، هوش مالی، مدیریت استراتژیک را هم دارند. در نهایت برای مقطع کارشناسی ارشد در دو رشته مهندسی صنایع و مدیریت کسب و کار کنکور داده و در هر دو رشته کسب رتبه نموده است. تحصیلات کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه تربیت مدرس سپری کرده است. در دانشگاه مقطع ارشد موفق به کسب رتبه اول شده اند و به همین دلیل به عضویت بنیاد نخبگان درآمده اند. خانم مریم عبادی همچنین در چهارمین دوره طرح شهید احمدی روشن به عنوان مستعد برتر زیر نظر بنیاد نخبگان فعالیت نموده و در دوره پنجم نیز حضور افتخاری داشته است.

شناخت او از داوطلبان مختلف باعث شده برای هر کدام از آن ها، با توجه به پایه علمی و زمان مطالعه شان، برنامه ای جامع تدارک ببیند. برنامه ای که علاوه بر مشخص کردن مسیر کلی، می تواند بر اساس شرایط داوطلبان تعریف و با شرایط آن ها تطبیق داده شود. 

تمام این ویژگی ها باعث شده خانم عبادی ، صفر تا صد مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور ارشد مدیریت کسب و کار را شناخته و بتواند داوطلبانش را در این مسیر به خوبی همراهی کند. 

آنچه که باعث شده است تا موسسه 3گام، ایشان را به عنوان مشاور تخصصی مدیریت کسب و کار خود انتخاب کند، توانمندی رفع نقاط ضعف داوطلب، توانایی بالا در ایجاد انگیزه و روحیه بالا در پیگیری از داوطلبان می باشد.در کنار این ویژگی های یک از  مهم ترین ویژگی های ایشان، تنظیم یک برنامه ریزی دقیق و جامع متناسب با شرایط هر داوطلب برای رسیدن به رتبه برتر است. تجربه، دلسوزی و فن بیان بالا از ایشان مشاوری ساخته است که یک داوطلب با آسودگی خیال بتواند صفر تا صد برنامه ریزی و روش های مطالعه خود را به وی بسپارد. 

برای ارتباط با خانم عبادی و دریافت یک جلسه مشاوره حضوری یا تلفنی با ایشان می توانید از طریق لینک زیر یک جلسه مشاوره با ایشان رزرو کنید.

 

مشاهده مصاحبه با رتبه های برتر ارشد مدیریت کسب و کار (MBA)  در سایت 3گام می تواند دید بهتری به شما از نحوه برنامه ریزی و مشاوره مناسب به شما بدهد.