مشاوره به روش سه گام 

 

روانشناسی 2

آنجا و آنچه را که هستی افکار و باورهایت رقم زده اند،

 

افکار و باورهایت را تغییر بده

 

تا آنجا و آنچه را هستی تغییر دهی!

 

داوطلبان عزیز کنکور کارشناسی ارشد رشته مشاوره، شما امروز، با برداشتن اولین قدم، یعنی تصمیم برای درس خواندن در یکی از گرایش های رشته مشاوره قدم در راهی گذاشته اید که می تواند فرصت های بهتر و در نتیجه موفقیت های آتی بیشتری (فرصت شعلی مناسب تر، منزلت اجتماعی بیشتر، ازدواج راحت تر و ...) را برای شما به ارمغان آورد. همیشه اولین قدم سخت ترین قدم محسوب می شود، پس شما قدم اول را برداشته اید! حال می توانید همان جایی که هستید بایستید چون در انتخاب رشته ای که می خواهید در مقطع کارشناسی ارشد بخوانید شک دارید، در میزان انگیزه تان برای ادامه تحصیل شک دارید و سؤال های بیشماری ذهنتان را درگیر خود می کند؛ بهتر نیست بروم کار کنم؟ این همه درس بخوانم اگر قبول نشوم چه، آن وقت فامیل و دوستان و آشنایان در موردم چه فکری می کنند؟ چطور از همه پنهان کنم که اگر قبول نشدم ضایع نشوم!؟ کدام رشته آسان تر است و قبولیم را تضمین می کند؟ ظرفیت کدام رشته بیشتر است؟ کدام دانشگاه گروه آموزشی قوی تری در این رشته دارد؟ و ...

 

 

دوست عزیز وقتی تصمیم به ادامه تحصیل در مقاطع آموزش عالی را گرفتید باید گام به گام با دقت و احتیاط و برنامه ریزی دقیق و منظم پیش برید. شما شبیه به کسی هستید که تصمیم دارد از یک جنگل بزرگ و تاریک عبور کند تا به روشنایی برسد اما هیچ گونه آگاهی از ناهمواری ها و یا حتی جاده ی درستی که او را به مقصد نهایی اش می رساند ندارد!

من مشاور تخصصی کارشناسی ارشد رشته مشاوره شما، باید اطلاعات کلی که هر داوطلب کنکوری لازم هست بداند اعم از ارائه برنامه ریزی درسی مناسب، تهیه و ارسال بهترین منابع کنکوری ارشد رشته مشاوره بدون وابستگی به موسسه ای خاص و بر اساس تجربیات داوطلبان موفق و رتبه های برتر کنکور رشته روانشناسی2 در سال های قبل، ارائه اطلاعات در مورد کارنامه، رتبه ها و محل قبولی کارشناسی ارشد مشاوره در سال های گذشته در دانشگاه های سراسر کشور و ضرایب دروس، ظرفیت پذیرش دانشگاه های آزاد و سراسری، انتخاب کنکورهای آزمایشی مناسب و ... را در اختیارتان قرار می دهم. با کمک این اطلاعات یک نقشه ی ذهنی از رشته ای که می خواهید بخوانید در ذهنتان ترسیم می شود. حال باید بدانید با این اطلاعات چه کار کنید و چطور برنامه ریزی کنید تا موفق شوید و با یک رتبه ی خوب، صندلی دانشگاهی که آرزویش را دارید، با حداقل هزینه ها از آن خودتان کنید.

امیدوارم در کنار هم بتونیم به این هدف مهم جامه ی عمل بپوشانیم.

به امید موفقیت های روز افزون