فلسفه 3گام:

به دنبال آن نباشید که با امتحان کردن راه ‌های میانبر، زمانتان را هدر دهید. باید به دنبال راه اصلی باشید. همینطور که میدونید مؤسسات زیادی هستند که برای کنکور کارشناسی ارشد خدماتی رو ارائه میدن، اما معمولاً همه خدمات یک مؤسسه از کیفیت یکسان و مناسبی برخوردار نیستند. مثلاً یک مؤسسه ممکنه تو یه درس قوی باشه و بقیه دروسش خوب ارائه نشه. یا اینکه کنکورهای یک مؤسسه بهتر از بقیه باشه و جامعه آماری بیشتری رو پوشش بده. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا بهترین ها رو برای شما یکجا جمع کنیم و بهتون ارائه بدیم. برای قبولی تو کنکور کارشناسی ارشد رشته بیوتکنولوژی مطالب زیادی هست که باید خونده بشه که اگر ندونید چطور بخونید کاملاً سردرگم میشید، زمانی که بدانید چه باید بکنید، شایستگی لازم را برای قبولی در کنکور ارشد به دست آورده ‌اید. این زمانی است که موفقیت به سمتتان خواهد آمد. شما الزامات کار را فراهم کرده‌اید و حالا شما با کارشناسی ارشد چند گام فاصله دارید.

 

 

در مؤسسه علمی 3گام با ترفندهای خاصی داوطلبان را به سوی موفقیت در کنکور ارشد راهنمایی خواهیم کرد، علاوه بر راهنمایی در مورد برنامه ریزی و نحوه صحیح خواندن مطالب، از ابتدا تا انتهای مسیر با شما هستیم به گونه ای  که مدیریت زمان در جلسه کنکور را به خوبی فرا گرفته و بهترین نتیجه را از کنکور کارشناسی ارشد بدست آورید.

پنجره موفقیت به سوی شما گشوده شده و شما آماده برای به چنگ آوردن آن هستید. شیوه ما برای بدست آوردن قبولی در کنکور بیوتکنولوژی در نحوه مطالعه دروس می باشد، برای مثال برای مطالعه درس زبان که درسی حفظی است و نیاز به تکرار مکرر دارد، روز خاصی در نظر نگرفته و سعی می کنیم آن را در برنامه هر روزمان بگنجانیم تا با تکرار آن ملکه ذهن شده و به پیشرفت ما در زبان کمک شایانی نماید. همچنین کتاب های زیادی برای کنکور لازمه که بعضی از اونها به راحتی قابل تهیه نیست. قراره که ما در دپارتمان تخصصی بیوتکنولوژی با معرفی کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی و منابع مربوطه بهتون کمک کنیم که اگه نتونستید کتابی رو تهیه کنید اون رو براتون تهیه کنیم و بفرستیم. یا اینکه چطوری با استفاده از نقاط قوتتون تو بعضی دروس نقاط ضعفتون رو پوشش بدید و به نتیجه مطلوب برسید. خلاصه هر چیزی که ممکنه براتون تو این مدت دغدغه بشه رو هموار می کنیم تا این راه رو راحتتر طی کنید. تو این مدت می تونید هر چقدر که نیاز دارید با مشاور رشته بیوتکنولوژی صحبت کنید و از راهنمایی هاش بهره مند بشید. می تونید هفتگی یا حتی به صورت روزانه برنامه دریافت کنید و به این ترتیب مطمئن باشید که به برنامه زمانی که در نظر دارید می رسید. علاوه بر این موقعی که کنکورتون رو دادید و نتایج اومد، دپارتمان تخصصی بیوتکنولوژی برای انتخاب رشته در کنار شماست تا با توجه به توانایی ها و علایقتون و نتیجه ای که به دست آوردید بهترین انتخاب رو داشته باشید. پس اگر تو هدفتون مصمم شدید و تصمیمتون برای پیشرفت و رسیدن به آینده روشن قطعیه، بسم ا... .