مشاور تخصصی کارشناسی ارشد سم شناسی - عارفه صادقی

سلام من عارفه صادقی رتبه 37 کنکور ارشد سم شناسی در دانشگاه علوم دارویی تهران هستم .

مدرک لیسانسم گیاه پزشکی بوده و در دوران تحصیل عضو انجمن علمی دانشگاه بودم و مقالات علمی مرتبط با رشته خودم رادر مجلات دانشگاهی به چاپ رساندم .

علت انتخاب این رشته به عنوان ادامه ی مسیر تحصیلی من علاقه ای بود که نسبت به این رشته داشتم ودر سال گذشته با تهیه طرح و کمک مشاور گرامی موسسه 3گام و با تلاش تونستم به هدفم برسم.

این رشته علی رغم ظرفیت کم پذیرش در دانشگاه ها می تواند انگیزه و حس رقابت طلبی را در بین علاقه مندان به این رشتها یجاد کند و با توجه به این شرایط من با انتخاب هدف ، برنامه ریزی دقیق ، معرفی منابع خوب و معتبر و با در نظر گرفتن نقاط قوت وضعف و دیگر عوامل موفقیت در کنکور ارشد سم شناسی دوست دارم به داوطلبین در رسیدن به هدفشان کمک کنم .

 

 

ایشان با اطلاعات جامعی که از این رشته و دید وسیعی که از آینده تحصیلی و شغلی آن کسب کرده است، می تواند به تمام سوالات داوطلبان خود پاسخ دهد و توضیحات لازم را ارائه نماید. 

آنچه که باعث شده است تا موسسه 3گام، ایشان را به عنوان مشاور تخصصی سم شناسی پزشکی خود انتخاب کند، توانمندی رفع نقاط ضعف داوطلب، توانایی بالا در ایجاد انگیزه و روحیه بالا در پیگیری از داوطلبان می باشد.

تجربه، موفقیت و فن بیان بالا از ایشان مشاوری ساخته است که یک داوطلب با آسودگی خیال بتواند صفر تا صد برنامه ریزی و روش های مطالعه خود را به وی بسپارد. 

 

 

مشاور تخصصی کارشناسی ارشد سم شناسی - گلستان اسماعیل نژاد

من گلستان اسماعیل نژاد رتبه 1 کنکور 99 رشته سم شناسی پزشکی دانشگاه تربیت مدرس تهران هستم,از وقتی وارد ارشد شده ام بیشتر و بیشتر هم عاشق این رشته شدم به دلیل چشم اندازهای خوب وتحصیل در دکترای تخصصی داروسازی امکان  پیشرفت زیادی دارد.

هم چنین امکان, گرفتن طرح اختیاری بعداز اتمام دوره ی کارشناسی ارشد در سازمان های مربوطه را خواهید داشت.

من بعنوان شخصی که در سال کنکور با مسایل و مشکلات زیادی روبرو بودم خیلی خوب میتونم دغدغه های یک داوطلب کنکوری از جمله: عدم مدیریت زمان,شاغل بودن,دیر شروع کردن, عدم اعتماد به توانایی های خود,کمبود اطلاعات مرتبط,ظرفیت کم دانشگاه ها منابع پراکنده و...را درک کنم .به نظر من یک کنکوری به یک شخص مجرب و باتجربه که خودش همه این راه های پرپیچ و خم را طی کرده است جهت راهنمایی و همراه بودن نیاز دارد. تا بتواند از یک سال عمر گران بهای خود به بهترین وجه استفاده و با نتیجه عالی و سربلندی به اتمام برساند