به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل مهر؛ دکتر حسین توکلی مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نمود: روزهای 12 تا 16 مهر 94 مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد ۹۴ می باشد

از امروز دوشنبه ۶ مهرماه  اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور حاوی کد رشته محل های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل های تحصیلی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۴ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از طریق سایت سازمان سنجش انتشار می یابد.
داوطلبانی که در آزمون ورودی دوره های کارشناسی  ارشد ناپیوسته سال ۹۴ ثبت نام نموداند و در جلسه آزمون شرکت داشتند اعم از مجازین و غیر محازین به انتخاب رشته، می توانند با مطالعه اطلاعیه در صورت داشتن شرایط حداکثر ۲۰ کدرشته محل را از میان کدرشته های امتحانی مربوط انتخاب نمایند.
متقاضیان از روز دوشنبه ۱۲ مهر تا روز پنجشنبه ۱۶ مهر به سایت سازمان سنجش مراجعه و کد رشته محل های انتخابی به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی ثبت نمایند.

شرکت کنندگانی که قبلا در ردیف پذیرفته شدگان نهایی ( به جز پذیرفته شدگان نهایی رشته های دارای شرایط خاص و بورسیه ها) قرار داشتند در صورت انتخاب رشته در این مرحله و قبولی در یکی از کدرشته های انتخابی، قبولی آنها لغو می گردد.

داوطلبانی که پذیرفته شده نهایی یکی از کد رشته های دارای شرایط خاص و بورسیه ها می باشند در این مرحله حق انتخاب رشته ندارند.
 نتایج نهایی آزمون تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ناپیوسته)سال ۱۳۹۴ دوشنبه 9 شهریور ماه انتشار یافت و از میان ۶۵۵ هزار و ۶۷۹ داوطلب در نهایت ۱۵۹ هزار و ۶۴۵ نفر پذیرش گردیدند.