نتایج آزمون استخدامی و دعوت به مصاحبه پذیرفته شدگان
نتایج آزمون استخدامی و دعوت به مصاحبه پذیرفته شدگان

 

نتایج آزمون استخدامی و دعوت به مصاحبه پذیرفته شدگان 

نتایج بررسی مدارک داوطلبان هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور روی سایت سازمان سنجش اعلام شد. متقاضیان برای مشاهده شرایط و نتیجه خود می توانند به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند و در صورت پذیرفته شدن در این مرحله از آزمون استخدامی، نسبت به طی مراحل بعدی اقدام کنند. دقت داشته باشید که پذیرفته شدن در این مرحله به معنای استخدام نهایی نیست و در واقع نتایج پذیرفته شدگان به صورت چند برابر ظرفیت به دستگاه های اجرایی مربوطه معرفی می شوند تا ادامه مراحل آزمون استخدامی برای آن ها اجرا شود. در ادامه متن کامل اطلاعیه سازمان سنجش در مورد نتایج آزمون استخدامی و دعوت به مصاحبه پذیرفته شدگان  را مشاهده می کنید. 

تو این آزمون استخدامی موفق نشدی؟ همین حالا تا فرصت هست تو پنل ثبت نام کن و از یک جلسه مشاوره رایگان برای آزمون استخدامی بعدی رشته خودت استفاده کن.

نتایج آزمون استخدامی و دعوت به مصاحبه پذیرفته شدگان - سازمان سنجش

 پیرو اطلاعیه منتشر شده در تاریخ 98/10/15، بدين وسيله به اطلاع آن دسته از داوطلباني كه در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ 98/08/30 شرکت نموده‌اند می‌رساند که كارنامه نتايج بررسی مدارک داوطلبان تا ساعت 14 روز یکشنبه مورخ 98/11/27 در سايت سازمان ‌سنجش آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان هریک از دستگاه‌های اجرایی شامل: شرکت سهامی بیمه ایران، مرکز آموزش مدیریت دولتی، سازمان برنامه و بودجه کشور (سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌های کشور)، سازمان امور عشایر ایران، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، وزارت نیرو، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان ملی بهره وری ایران، سازمان نقشه برداری کشور، سازمان ثبت احوال کشور (اداره کل ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان)، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان امور اراضی کشور، سازمان هواشناسی کشور، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت سهامی مدیریت منابع آب ایران پس از دریافت نتیجه آزمون، درصورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی‌شدگان براي شركت در مصاحبه به هر يك از دستگاه‌هاي اجرايي می‌باشند، موظفند برای اقدامات بعدی در تاریخ 98/11/27 به آدرس سایت دستگاه مورد نظر به شرح جدول ذیل مراجعه و براساس توضيحات و زمان بندی‌های مندرج در اطلاعیه دستگاه، اقدام نمایند.
ضمناً به اطلاع داوطلبان متقاضی جذب و استخدام در سایر دستگاه‌های اجرایی می‌رساند، نتایج بررسی مدارک این دستگاه ‌ها به منظور انجام مصاحبه استخدامی متعاقباً اعلام خواهد شد.

ردیف دستگاه اجرایی آدرس اینترنتی
1 شرکت سهامی بیمه ایران www.iraninsurance.ir
2 مرکز آموزش مدیریت دولتی www.smtc.ac.ir
3 سازمان برنامه و بودجه کشور (سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌های کشور) www.mporg.ir
4 سازمان امور عشایر ایران www.ashayer.ir
5 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور www.rmto.ir
6 وزارت نیرو www.moe.gov.ir
7 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری www.msrt.ir
8 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی www.farhang.gov.ir
9 وزارت جهاد کشاورزی www.maj.ir
10 سازمان اداری و استخدامی کشور www.aro.gov.ir
11 سازمان ملی بهره وری ایران www.nipo.gov.ir
12 سازمان نقشه برداری کشور www.ncc.org.ir
13 سازمان ثبت احوال کشور (اداره کل ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان) www.sabteahval-stb.ir
14 سازمان دامپزشکی کشور www.ivo.ir
15 سازمان امور اراضی کشور www.laoi.ir
16 سازمان هواشناسی کشور www.irimo.ir
17 شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور www.nww.ir
18 شرکت سهامی مدیریت منابع آب ایران www.wnn.ir