آزمون
آخرین فرصت انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت کنکور دکتری امشب 22 مهر

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش بیان نمود: داوطلبان آزمون ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌ متمرکز ) سال ۱۳۹۶ تا ساعت ۲۴ امروز ۲۲ مهرماه فرصت دارند در مرحله تکمیل ظرفیت انتخاب رشته نمایند.

داوطلبانی که در آزمون ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌ متمرکز) سال ۱۳۹۶ ثبت نام و شرکت نمودند و با توجه به کارنامه آزمون دارای نمره کل مثبت می باشند ، می توانند طبق ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون (شماره یک) و دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌ های تحصیلی (شماره ۲) آزمون نسبت انتخاب رشته اقدام نمایند.

داوطلبان می توانند با توجه به اطلاعیه های سازمان سنجش در تاریخ های ۱۲ و ۱۶ مهرماه ۹۶ و اعلام ظرفیت های جدید، ۱۵ کد رشته محل را انتخاب نمایند.

داوطلبانی که تاکنون نسبت به انتخاب رشته اقدام نمودند می توانند فرم انتخاب رشته خود را با توجه به رشته ها و ظرفیت های جدید ویرایش نمایند.

دکتر توکلی گفت:: تاکنون ۲۷ هزار و ۴۹۱ داوطلب آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۶ نسبت به انتخاب کد رشته های خود در مرحله تکمیل ظرفیت اقدام نمودند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود:  داوطلبانی‌ که‌ قبلاً در ردیف پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری «Ph.D» سال ۱۳۹۶ قرار داشتند و به عنوان پذیرفته شده اعلام شدند مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت می باشند، اما اگر در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرفته شوند قبولی قبلی آنان «کان‌لم‌یکن» تلقی شده و باید در کد رشته قبولی جدید ثبت‌نام کنند و ادامه تحصیل دهند. 

دکتر توکلی گفت: گزینش‌ نهایی‌ در هر یک‌ از کد رشته‌ های تحصیلی‌ اعلام شده در این اطلاعیه، مطابق‌ شرایط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه های راهنمای شرکت در آزمون و انتخاب رشته‌ های تحصیلی (شماره ۱ و ۲) و اطلاعیه‌ های قبلی آزمون‌ مذکور انجام‌ می شود.

نتایج معرفی شدگان چند برابر ظرفیت هر یک از کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه در تاریخ دوشنبه ۱۵ آبان ۹۶ از طریق سایت اینترنتی این سازمان برای انجام مراحل مصاحبه دانشگاه‌ها اعلام می شود.

همین الان می توانید ثبت نام کنید