گرایش مدیریت سیستم و بهره وری
۴۸ هزار نفر در دوره های علمی کاربردیز ثبت نام نمودند

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام برای پذیرش کدرشته محل های دوره های کاردانی و کارشناسی نظام آموزشی مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی امروز به پایان می رسد.

دکتر حسین توکلی بیان نمود: ثبت نام برای پذیرش کدرشته محل های دوره های کاردانی فنی و کاردانی  حرفه ای و همچنین دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزشی مهارتی دانشگاه علمی کاربردی به درخواست این دانشگاه برای نیمسال دوم ۹۶-۹۵ از روز سه شنبه ۲۴ اسفند ۹۵ آغاز گردید و  امروز سه شنبه ۱۵ فروردین ۹۶ به پایان می رسد.

دکتر توکلی گفت: تاکنون تعداد ۲۷ هزار و ۷۵۱ داوطلب برای پذیرش در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای و تعداد ۲۰ هزار و ۱۷۷ داوطلب برای پذیرش در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزشی مهارتی دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام نمودند. در مجموع حدود 48 هزار نفر تاکنون در این دوره ها ثبت نام نمودند.

متقاضیان تحصیل در رشته های تحصیلی مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه علمی کاربردی می توانند برای ثبت نام در رشته های تحصیلی متناسب با مدرک تحصیلی خود و با توجه به مندرجات دفترچه راهنمای پذیرش این دوره ها در صورت داشتن واجد شرایط بودن به مراکز تحت پوشش دانشگاه علمی کاربردی مراجعه نمایند.

حسین توکلی افزود: اطلاعیه ثبت نام و جزئیات آن بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان می توانند آن را مطالعه نمایند.

همین الان می توانید ثبت نام کنید