ارشد سم شناسی پزشکی برای دارندگان لیسانس گیاه پزشکی
توضیحات متن

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از ایسنا؛ دکتر محمد حسین پورکاظمی رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت بیان نمود: در مرحله تکمیل ظرفیت دستیاری پزشکی بیش از ۳۰۰ نفر پذیرش می شوند ، متقاضیان از 6 تا 9 اذرماه جاری فرصت دارند در مرحله تکمیل ظرفیت دستیاری پزشکی ثبت‌ نام نمایند.

 ثبت‌ نام برای مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری پزشکی سال جاری از شنبه ششم آذرماه شروع و تا سه شنبه نهم این ماه ادامه می یابد.

فقط داوطلبانی می‌ توانند در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری پزشکی ثبت‌ نام کنند که در این آزمون پذیرش نشده باشند. زیرا در صورت ثبت‌ نام افراد پذیرفته شده، احتمال جابه جایی در بخش‌ هایی که به خدمت‌ رسانی آن‌ها نیاز است مشکل ایجاد می‌ گردد.

دکتر محمد حسین پورکاظمی  گفت: تکمیل ظرفیت برای دستیاری پزشکی بیشتر در رشته‌ های خاص انجام می شود، در این مرحله تعداد ۳۰۵ داوطلب در رشته‌ های خاص نظیر (بیماری‌های عفونی، روانپزشکی، کودکان، بیهوشی، بیماری‌های داخلی، زنان و زایمان، جراحی عمومی، طب اورژانس، پزشکی اجتماعی و طب کار) و ۱۶ رشته پرطرفدار در مناطق محروم ازجمله (ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، بیماری‌های قلب و عروق، جراحی کلیه و مجاری ادرار، مغز و اعصاب و رادیولوژی) پذیرش می گردند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت تاکید نمود: نتایج نهایی پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت دستیاری پزشکی تا پایان آذرماه جاری اعلام می‌ گردد، برای اولین بار دانشگاه آزاد اسلامی نیز چهار داوطلب در رشته داخلی در مرحله تکمیل ظرفیت دستیاری پزشکی را به عنوان دانشجو پذیرش می نماید.

همین الان می توانید ثبت نام کنید