به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر ؛ تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه ایلام و شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایلام  امضا شد.

محمد علی‌اکبری در نشست مشترک با مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام بیان نمود: حواشی نفت و گاز در استان گشایش‌های خوبی انجام شده، شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی یکی از قدیمی‌ترین بخش‌های نفت در استان ایلام می باشد و یکی از ماموریت‌های ما در دانشگاه توجه به حوزه نفت و گاز به حساب می آید.

حوزه نفت و گاز در دستور کار دانشگاه ایلام قرار گرفته که برای گسترش فعالیت ها در این حوزه از نظر کارشناسان استفاده می کنیم.

بعد از گذر از مرحله آموزش، بحث توجه به پژوهش در دانشگاه‌ها مطرح گردید اما اکنون پاسخگویی به نیازها و مشکلات جامعه اولویت فعالیت کاری در این دانشگاه می باشد.

همچنین افزود: آمادگی داریم در حوزه راه اندازی مرکز رشد با مرکز پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایلام همکاری نماییم.

حسین مهدی‌زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام بیان نمود: برای اولین بار در این دانشگاه آزمایشگاه‌ مربوط به حوزه نفت و انرژی راه اندازی شده است که در این راستا به دنبال ایجاد رشته در این حوزه می باشیم.

همچنین افزود: این دانشگاه آمادگی دارد تا برای توانمندی نیروهای شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایلام  دوره های ضمن خدمت برگزار نماید.

همین الان می توانید ثبت نام کنید