دفترچه و کلید سوالات کنکور سراسری 97

کنکوری های عزیزی که امسال در کنکور 97 شرکت کردید و نتیجه ی  یک سال تلاش و زحمت خودتون رو به مرحله آزمون و رقابت گذاشتید و دوست دارید قبل از اعلام کارنامه کنکور، درصدهای خودتون رو با کلید سوالات دفترچه عمومی و اختصاصی حساب کنید و رتبه خودتون رو تخمین بزنید، می تونید دفترچه هر گروه آزمایشی رو که کنکور دادید به همراه کلید سوالات (بعد از اعلام سنجش) در ادامه دانلود کنید. افرادی هم که قصد دارند در کنکور 98 شرکت کنند می تونن با دانلود دفترچه و کلید سوالات با نحوه طرح سوالات، بودجه بندی و... در کنکور امسال آشنا بشن. 

 

 

کنکور 97 در  گروه های آزمایشی ریاضی و هنر در روز پنج شنبه (7 تیرماه) و علوم تجربی و زبان های خارجی در روز جمعه (8 تیرماه) برگزار شد. 

تعداد داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی 144 هزار و 437 نفر، گروه آزمایشی علوم تجربی 642 هزار و 228 نفر، گروه آزمایشی علوم انسانی 204 هزار و 936 نفر، گروه آزمایشی هنر 12 هزار و 249 نفر و داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی هنر در گروه آزمایشی دیگری نیز شرکت کرده اند 66 هزار و 566 نفر ، تعداد داوطلبان گروه زبان های خارجی 7 هزار و 534 نفر و داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی زبان در گروه آزمایشی دیگری شرکت کرده اند 137 هزار و 997 نفر می باشند.

 

دفترچه سوالات کنکور سراسری 97

دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور سراسری 97 در 5 گروه آزمایشی (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی) و دفترچه فرهنگ و معارف اقلیت های دینی و زبان های خارجی غیر انگلیسی، دفترچه اختصاصی زبان آلمانی و فرانسه، دفترچه اصول و عقاید فقه و دفترچه بهیاری در سایت سنجش منتشر شده است. داوطلبان کنکور 97 می توانند با کلیک کردن بر روی لینک های زیر به دفترچه عمومی و اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی خود دسترسی پیدا کنند. همچنین دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی خارج از کشور از ساعت 16 روز یکشنبه مورخ 97/04/10 در سایت سنجش قرار می گیرد.

 

دفترچه سوالات کنکور سراسری 97

 

دفترچه سوالات کنکور 97 ریاضی

ردیف

دفترچه سوالات عمومی علوم ریاضی و فنی کنکور 97

دفترچه سوالات اختصاصی گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی کنکور 97

دفترچه فرهنگ و معارف اقلیت های دینی و زبان های خارجی غیر انگلیسی کنکور 97

 

دفترچه سوالات کنکور 97 تجربی 

1

دفترچه سوالات عمومی گروه آزمایشی علوم تجربی کنکور 97

دفترچه سوالات اختصاصی گروه آزمایشی علوم تجربی کنکور 97

دفترچه فرهنگ و معارف اقلیت های دینی و زبان های خارجی غیر انگلیسی کنکور 97

دفترچه بهیاری کنکور 97

دفترچه سوالات کنکور 97 انسانی 

2

دفترچه سوالات عمومی گروه آزمایشی علوم انسانی کنکور 97

دفترچه سوالات اختصاصی گروه آزمایشی علوم انسانی کنکور 97

دفترچه فرهنگ و معارف اقلیت های دینی و زبان های خارجی غیر انگلیسی کنکور 97

دفترچه اصول و عقاید فقه کنکور 97

دفترچه سوالات کنکور 97 هنر 

3

دفترچه سوالات عمومی گروه آزمایشی هنر کنکور 97

دفترچه سوالات اختصاصی گروه آزمایشی هنر کنکور 97

دفترچه فرهنگ و معارف اقلیت های دینی و زبان های خارجی غیر انگلیسی کنکور 97

 

دفترچه سوالات کنکور 97 زبان های خارجی 

4

دفترچه سوالات عمومی گروه آزمایشی زبان های خارجی کنکور 97

دفترچه سوالات اختصاصی گروه آزمایشی زبان های خارجی کنکور 97

دفترچه فرهنگ و معارف اقلیت های دینی و زبان های خارجی غیر انگلیسی کنکور 97

دفترچه اختصاصی زبان آلمانی و فرانسه کنکور 97

 

 

 
 

 

کلید اولیه سوالات کنکور سراسری 97

کلید اولیه سوالات کنکور سراسری 97 گروه های آزمایشی ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی را می توانید از طریق لینک های زیر دانلود نمایید.

 

دانلود کلید سوالات کنکور سراسری 97

 

ردیف

دانلود پاسخنامه

1

دانلود کلید سوالات کنکور ریاضی 97

2

دانلود کلید سوالات کنکور تجربی 97

3

دانلود کلید سوالات کنکور علوم انسانی 97

4

دانلود کلید سوالات کنکور هنر 97

5

دانلود کلید سوالات کنکور زبان های خارجی 97

 

ثبت اعتراض به کلید سوالات کنکور سراسری 97

پس از انتشار کلید سوالات کنکور سراسری 97 داوطلبان می توانند در صورتی که به پاسخ سوالی اعتراض دارند وارد سیستم ارسال درخواست به آدرس http://request.sanjesh.org شوند و با عضویت در سایت، اعتراض خود را به کلید سوالات کنکور ثبت نمایند.

نظرسنجی از داوطلبان کنکور 97

داوطلبان کنکور 97 می توانند با مراجعه به سامانه نظرسنجی به آدرس http://srv5sanjesh.org و وارد کردن اطلاعات شماره پرونده و شماره داوطلبی در جهت بهبود کیفیت حوزه های برگزار کننده کنکور سراسری پرسشنامه نظرسنجی را پر کنند.

سامانه دریافت گزارشات تخلف در حوزه های کنکور سراسری 97

داوطلبان کنکور سراسری 97 می توانند با مراجعه به سامانه گزارش ثبت تخلف به آدرس http://register2.sanjesh.org و وارد کردن اطلاعات داوطلبی خود مانند نام و نام خانوادگی ، شماره پرونده، گروه آزمایشی، نوبت آزمون و ... تخلف رخ داده را توضیح دهند.

اعلام نتایج کنکور 97

نتایج اولیه کنکور 97 و دریافت کارنامه اولیه احتمالا در نیمه دوم مرداد ماه خواهد بود و زمان دقیق آن در سایت سنجش اعلام خواهد شد. انتخاب رشته کنکور سراسری 97 حدود یک هفته بعد از اعلام نتیجه اولیه کنکور سراسری می باشد. اعلام نتایج نهایی (نتایج انتخاب رشته) در نیمه دوم شهریور ماه اطلاع رسانی خواهد شد.