به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دفترچه راهنمای ثبت نام از تاریخ 21 دی ماه 93 در سامانه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی sanjeshp.ir قابل رویت می باشد.

شرکت در دو رشته مجزا

باتوجه به مدرک کارشناسی و یا بالاتر برای داوطلب این امکان هست در دو رشته امتحانی از دو گروه مجزا برای كليه دانشگاههاي پذيرنده آن دو رشته ثبت نام کند.

در جدول مندرج در اطلاعیه گروههای امتحانی اعلام شده است

داوطلبان شرکن کننده در آزمون سال 93 وزارت بهداشت که در یکی از دانشگاههای علوم پزشکی بصورت تحصيل رایگان قبول شده اند ولی پس از پذیرفته شدن ثبت نام نکرده اند و یا انصراف داده اند، اجازه شرکت در این آزمون را ندارند به دليلمحروميت یک ساله.

پذیرفته شدگان مراکزی که تحصيل آنان بصورت پرداخت با شهریه بوده درصورت عدم ثبت نام یا انصراف، اجازه شرکت در آزمون را دارند

داوطلبان متقاضيادامه تحصيل استعدادهاي درخشان وزارت بهداشت با آزمون ورودي و بدون آزمون راورودي،باید ثبت نام انجام دهند.سپس اید براساس دستورالعمل هاي بعدي را انجام دهند..

اداره منابع انسانی و پشتيبانی اظهار داشت، داوطلبان رشته هاي پيراپزشكی مشمول طرح نیروی انسانی می توانند صرفا یک بار در آزمون مربوطه اعم از رشته مرتبط و غیر مرتبط ثبت نام کنند.

بعضی رشته ها که آزمونهای یکسانی دارند در آزمون سال 94 تجميع و به صورت یک مجموعه امتحانی درآمده اند که فقط یک دفترچه سؤال برای این مجموعه صادر می شود. که در حال حار 6 مجموعه می باشد. داوطلب با ثبت نام در یک مجموعه می تواند تمامی رشته های مذکور را انتخاب و با سایر داوطلبان متقاضی رشته های مشخص شده در این مجموعه رقابت کنند و در اولين انتخاب رشته محلی که حائز نمره قبولی شده، پذیرفته شود.

برای داوطلبان رشته های الف-پرستاري مراقبت هاي ويژه، ب-پرستاري مراقبت هاي ويژه نوزادان، ج- پرستاری اورژانس د-تكنولوژي گردش خون براساس مصوبات ارائه 2سال سابقه کار بالينی با مدرک کارشناسی تا تاریخ 31 شهریورماه 94 لازم می باشد.