زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری وزارت بهداشت 98

مهلت ثبت نام وام های صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت 98-97
زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری وزارت بهداشت 98

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی، نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 در هفته آخر شهریور ماه 98 و نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندان پزشکی و داروسازی در هفته سوم شهریور ماه 98 اعلام می شود. 

به هنگام اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98، در رابطه با مرحله تکمیل ظرفیت و امکان انتخاب رشته محل برای داوطلبانی که فاقد حد نصاب نمره زبان (در محدوده صفر تا ۲۵ درصد) بوده اند، حسب مصوبات شورایعالی برنامه ریزی علوم پزشکی، اطلاعات لازم اعلام خواهد شد.

نتایج نهایی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir اعلام خواهد شد. پذیرفته شدگان لازم است جهت ثبت نام بر اساس رشته و دانشگاه محل قبولی، اصل کپی و اسکن مدارک مورد نیاز و طبق زمان بندی اعلام شده در سایت دانشگاه پذیرفته شده، جهت ثبت نام به آموزش دانشگاه مراجعه نمایند.

نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ روز ۲۷ تیرماه منتشر شد و مصاحبه داوطلبان مجاز در هفته چهارم مرداد تا نیمه اول شهریور انجام شده است. نتایج اولیه به صورت کارنامه منتشر شد و مهلت انتخاب رشته محل برای داوطلبان مجاز تا ۹ شهریورماه ادامه داشت

آمار ثبت نام کنندگان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

تعداد ۷۰ هزار و ۹۴ نفر در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 ثبت نام کرده‌اند که در ۱۱ مجموعه و ۴۲ رشته به رقابت پرداختند

ظرفیت پذیرش اولیه آزمون ارشد وزارت بهداشت 98 

ظرفیت پذیرش اولیه آزمون ارشد وزارت بهداشت 98 رشته‌ های گروه پزشکی سال ۹۸، تعداد ۴ هزار و ۷۰۷ نفر است که از این تعداد ۳ هزار نفر به دوره‌ های عادی رایگان و یک هزار و ۷۰۷ نفر به دوره‌های شهریه‌ پرداز اختصاص دارد.

تعداد شرکت کنندگان آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ در ۶۴ رشته علوم پایه پزشکی و بهداشت، ۲ رشته دندانپزشکی و ۱۳ رشته داروسازی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ خردادماه ۹۸ با حضور بیش از ۶ هزار داوطلب برگزار شد.