مهلت انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه آزاد 98

 فرصت انتخاب رشته مجدد برای داوطلبان پزشکی دانشگاه آزاد
مهلت انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه آزاد 98

انتخاب رشته های با آزمون دانشگاه آزاد 98 آغاز شده است و متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد می توانند تا پایان روز شنبه ۲ شهریور ماه با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org  نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان لازم است با استفاده از کد دسترسی مندرج در ذیل کارنامه و کد ملی به سامانه وارد شده و پس از پرداخت وجه انتخاب رشته نسبت به انتخاب حداکثر 100 رشته و محل  متناسب با گروه آزمایشی مربوطه اقدام کنند.

داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی در گروه های هنر و زبان خارجی شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند در صورت تمایل رشته محل های این گروه را در میان 100 انتخاب خود منظور کنند.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه آزاد 98

از لینک زیر می توانید دفترچه انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه آزاد 98 را دانلود نمایید. داوطلبان لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته آزاد 98 به سایت این دانشگاه مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه انتخاب رشته آزاد 98 فرم انتخاب رشته خود را تکمیل و ثبت نهایی نمایند.

 

 

رشته های بدون کنکور کارشناسی و کاردانی دانشگاه آزاد 98

داوطلبانی که رشته محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی نمی­ یابند، توجه داشته باشند که بیش از ۹۵ درصد رشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون هستند که در صورت تمایل با مراجعه به سامانه  www.azmoon.org می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

داوطلبان لازم است ابتدا از وجود رشته محل مورد علاقه خود در دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور آزاد 98 اطمینان حاصل کنند و سپس اقدام به پرداخت وجه انتخاب رشته دوره مربوطه کنند.

دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی و کاردانی دانشگاه آزاد 98

دفترچه های انتخاب رشته بدون کنکور (پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) دانشگاه آزاد 98 در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی پیوسته و ناپیوسته منتشر شده است.

 

 

 

 

 

زمان اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته با آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد 98

 نتایج نهایی انتخاب رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی هفته سوم شهریور ماه اعلام خواهد شد.