زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 98

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 98

 

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 آغاز شد و داوطلبان می توانند تا ساعت 24 چهارشنبه 25 اردیبهشت با مراجعه به سایت اینترنتی دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org در این دوره ها ثبت نام نمایند.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 98

دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 98، حاوی شرایط و ضوابط نام نویسی این دوره‌ها را از لینک زیر می توانید دانلود نمایید.

 

 

به داوطلبان توصیه می‌ شود پس از مطالعه دفترچه  ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام و همچنین نام نویسی و انتخاب رشته محل‌ها اقدام کنند. داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل به مقطع دکتری را دارند اما در آزمون پذیرفته نشده اند می توانند از این فرصتی که دانشگاه آزاد در اختیارشان قرار داده استفاده نمایند.

در واقع این فرصت برای آن دسته از داوطلبانی که جز استعداد درخشان هستند، گذاشته شده است تا بدون شرکت در آزمون دکتری، بتوانند با توجه به رزومه خوبی که دارند، شانس خود را امتحان کرده و در این مقطع تحصیل کنند.

 

اضافه شدن 10 رشته محل جدید به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

با توجه به اضافه شدن ۱۰ رشته محل جدید به سامانه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد و سامانه ثبت‌ نام دوره‌ های بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) این مقطع، تمام داوطلبان می‌ توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه azmoon.org نسبت به ویرایش رشته محل‌های انتخابی خود در فرصت باقی‌مانده اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبان واجد شرایط که تاکنون نسبت به انتخاب رشته و ثبت‌ نام اقدام نکرده اند تا ساعت ۲۴ امروز (دوشنبه ۱۶ اردیبهشت) فرصت دارند با مراجعه به سامانه مذکور نسبت به انتخاب رشته و ثبت‌نام خود اقدام کنند.

لیست ۱۰ رشته محل جدید اضافه شده به سامانه انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی و سامانه ثبت‌ نام دوره‌ های بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) به شرح زیر است:

 

نام و کدرشته های دکتری دانشگاه آزاد 98

 

شرایط پذیرش دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

1- کلیه حائزین شرایط درخواست کننده دوره دکتری تخصصی شامل استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز بر اساسحداقل معدل 17 برای رشته های دامپزشکی، 18/5 برای رشته های علوم انسانی و 17/5 برای سایر رشته ها با رعایت سایر شرایط مندرج در شیوه نامه اجرایی بر اساس معدل و رتبه بندی و متناسب با ظرفیت برای هر یک از رشته/محلهای انتخابی گزینش و برای مصاحبه علمی به گروه های تخصصی مربوط معرفی می شوند.

امتیاز نهایی هر داوطلب بر اساس شاخص های پژوهشی – آموزشی و مصاحبه منطبق بر شیوه نامه اجرایی محاسبه و به عنوان شاخص برای گزینش نهایی داوطلبان ملاک عمل قرار میگیرد.

2- دارا بودن حداقل نمره پایان نامه 18/50 جهت کلیه رشته ها.

تبصره: درخصوص دانش آموختگانی که ارزیابی پایان نامه آنها به صورت توصیفی بوده است، تنها دانش آموختگانی که پایان نامه آنها با درجه «عالی» ارزیابی شده است مجاز به ثبت نام در دوره بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) خواهند بود.

3- متجانس و همنام بودن رشته فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد با رشته انتخابی در مقطع دکتری تخصصی.

4- متقاضیان می بایست دوره تحصیلی کارشناسی ارشد ناپیوسته را حداکثر تا 6 نیمسال به پایان رسانده باشند.

تبصره: دوره تابستان و مرخصی/مرخصی های بدون احتساب در سنوات جزء نیمسال/نیمسال های تحصیلی محسوب نمی شود.

5- دانشجویانی که دارای دروس معادل سازی شده باشند، شامل پذیرش بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) نمی شوند.

6- داوطلبان دوره بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) در صورت کسب شرایط دعوت به مصاحبه لازم است نسخه ای از فایل مقالات و تولیدات علمی چاپ شده در مجلات ISI یا مجلات علمی پژوهشی فارسی زبان و غیر فارسی زبان داخلی یا خارجی یا ISC خود را با فرمت اعلام شده در زمان مصاحبه به گروه تخصصی مربوطه ارائه نمایند.

جهت پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد (ویژه استعدادهای درخشان) برای مربیان رسمی شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی، سهمیه جداگانه ای وجود ندارد و کلیه داوطلبان در پذیرش از شرایط یکسان برخوردارند.