مهلت انتخاب رشته دکتری 98

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری 98

با توجه به انتشار کارنامه اولیه آزمون دکتری 98، آن دسته از داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه خود مجاز به انتخاب رشته شده اند، باید از روز شنبه مورخ 98/1/31 تا روز سه شنبه 98/2/3 نسبت به ثبت حداکثر 50 کد رشته محل با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده اند، اقدام نمایند. به این دسته از داوطلبان توصیه می شود قبل از شروع انتخاب رشته، دفترچه انتخاب رشته دکتری 98 و اطلاعیه های مرتبط با آن را مطالعه نمایند و سپس کد رشته محل های مورد علاقه خود را از كدرشته‌ محل‌ هاي مربوط به رشته امتحاني انتخاب و اولويت‌ها را به ترتيب علاقه، مرتب نموده و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب هاي خود اقدام نمايند. 

داوطلبان پس از دريافت كارنامه اعلام نتيجه درصورتي كه درباره مندرجات آن سوالي داشته باشند، مي‌ توانند حداكثر تا تاريخ 98/02/03 از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي مندرج در سايت اين سازمان سوالات خود را مطرح نموده و از ارسال نامه پستي و يا مراجعه حضوري اكيداُ خودداري نمايند. بديهي است به كليه مكاتباتي (اينترنتي و يا غيراينترنتي) كه بعد از تاريخ 98/02/03 در اين خصوص ارسال گردد، ترتيب اثر داده نخواهد شد.

انتخاب رشته دکتری آزاد 98

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می باشند و علاقه مند به انتخاب رشته های دکتری آزاد 98 هستند، لازم است به سایت دانشگاه مذکور مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌ های مربوط که در سایت آن دانشگاه اطلاع‌ رسانی خواهد شد، اقدام نمایند. 

دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری 98

دفترچه انتخاب رشته دکتری 98 از عصر روز چهارشنبه مورخ 98/1/28در اختیار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار خواهد گرفت. لینک دانلود دفترچه آزمون دکتری 98 به محض انتشار در سایت سازمان سنجش در این صفحه قرار خواهد گرفت.

 

 

اسامی معرفی شدگان مرحله دوم آزمون دکتری 98

اسامي معرفي‌ شدگان مرحله دوم آزمون دکتری 98 ( مصاحبه، بررسي سوابق علمي و پژوهشي و ...) همراه با برنامه زماني مراجعه به دانشگاه هاي مجري در دهه آخر ارديبهشت ماه 98 از طريق پايگاه اطلاع‌ رساني اين سازمان منتشر خواهد شد.

داوطلبان علاقه مند به انتخاب هر يك از كد رشته هاي امتحاني مربوط به دانشگاه هاي امام صادق (ع)، جامع امام حسين (ع) و علوم انتظامي امين كه فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره هاي غير روزانه شده اند، در صورت تمايل و دارابودن شرايط لازم مطابق توضيحات انتهاي دفترچه، مي توانند كد رشته محل هاي مربوط به دوره هاي روزانه دانشگاه هاي ذيربط را نيز انتخاب نمايند. 

آن دسته از داوطلبانی که با توجه به مفاد کارنامه نتایج اولیه، مجاز به انتخاب رشته در مجموعه مدرسی معارف اسلامی (کدرشته امتحانی ۲۱۸۰) شده و مایل به انتخاب کد رشته محل‌ های مربوط به گرایش مدرسی معارف اسلامی هستند، باید توجه داشته باشند که شرط ورود داوطلبان متقاضی در کد رشته امتحانی مذکور به دانشگاه، علاوه بر کسب نمره علمی لازم، احراز شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌ نام نتیجه مصاحبه‌ای است که توسط مدیریت جذب و ارزشیابی معاونت آموزشی، پژوهشی استادان و دروس معارف اسلامی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها انجام خواهد شد. 

این‌ دسته از داوطلبان چنانچه در ردیف معرفی‌ شدگان دارای حدنصاب برای انجام مراحل مصاحبه قرار گیرند، لازم است حداکثر تا ۷ روز پس از اعلام نتایج معرفی‌ شدگان (در دهه آخر اردیبهشت ماه ۹۸)، برای طی مراحل پذیرش به پایگاه اطلاع‌ رسانی معاونت آموزشی، پژوهشی استادان و دروس معارف اسلامی (به نشانی www.asatid.org) مراجعه و ضمن ثبت‌ نام در این سامانه، منتظر اعلام زمان مصاحبه از سوی معاونت مذکور باشند. عدم ثبت‌ نام در این سامانه به منزله انصراف از تحصیل در این رشته تلقی می‌ شود.