زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 97

کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 97

زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری تخصصی فوق تخصصی پزشکی، از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir با وارد کردن کد رهگیری قابل مشاهده است. 

داوطلبان می توانند با دریافت کارت ورود به جلسه در آزمون شرکت کنند. آزمون در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می شود و هر کدام از داوطلبان باید دقت کنند که آزمون مربوط به رشته آنها در کدام این نوبت ها برگزار می شود.

ظرفیت پذیرش رشته های فوق تخصصی آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی 97

جدول ظرفیت پذیرش رشته های فوق تخصصی آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی 97 را از لینک زیر دانلود نمایید.

جدول ظرفیت رشته های فوق تخصصی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی جهت آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی 97

با توجه به این جدول ظرفیت مناطق محروم تکمیل نشده، لذا در این مرحله وضعیت داوطلبان سهمیه مناطق محروم بررسی نشده است و سهمیه مذکور پس از بررسی نهایی و در صورت تایید اعلام خواهد شد.

محل برگزاری آزمون رشته بیماری های داخلی 

آزمون رشته بیماری های داخلی در مرکز طبی کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران واقع در انتهای بلوار کشاورز، خیابان دکتر محمد قریب، جنب بیمارستان امام خمینی (ره) و آزمون سایر رشته ها در مرکز سنجش آموزش پزشکی واقع در خیابان آزادی، بین خیابان اسکندری شمالی و دکتر قریب، روبروی پارک اوستا برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 97- آزمون های کتبی و شفاهی

آزمون کتبی پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی  97 در رشته های مصوب در ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۱ بهمن ۹۷ و آزمون شفاهی نیز در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۵ و ۱۶ بهمن ۹۷ به صورت متمرکز در شهر تهران برگزار خواهد شد. جدول زمانبندی شرکت در آزمون شفاهی متعاقبا در هنگام توزیع کارت ورود به جلسه ارائه می شود.