تمدید انتخاب رشته کنکور ارشد وزارت بهداشت 97

تمدید انتخاب رشته کنکور ارشد وزارت بهداشت 97

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر، داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت 97، می توانند در روز چهارشنبه 14 شهریور 97 برای آخرین بار نسبت به انتخاب رشته محل و ویرایش انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

آن دسته از داوطلبانی که تا کنون موفق به انتخاب رشته محل نشده اند یا نیاز به ویرایش فرم انتخاب رشته یا معدل خود دارند می توانند از ساعت 9 صبح تا 16 بعد از ظهر روز چهارشنبه 14 شهریور نسبت به ان اقدام نمایند.

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد وزارت بهداشت 97

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی، زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97 را تا پایان شهریور ماه اعلام کرد. این زمان با توجه به تمدید زمان انتخاب رشته و نیاز به بررسی مدارک در برخی از دانشگاه ها و مصاحبه در دانشگاه هایی که داری شرایط خاص پذیرش هستند در نظر گرفته شده است.

تعداد داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کنکور ارشد وزارت بهداشت 97

تعداد داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کنکور ارشد وزارت بهداشت 97، از تعداد حدود 56 هزار شرکت کننده، 32 هزار داوطلب می باشد که تا کنون 20 هزار نفر در این آزمون انتخاب رشته کرده اند.

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97، در مجموع ظرفیت آزاد و رایگان و شهریه پرداز 5 هزار و 80 نفر است. از این میزان تعداد ۳ هزار و ۵۴۴ نفر مربوط به ظرفیت آزاد و رایگان و یک هزار و ۵۳۶ نفر مربوط به ظرفیت شهریه پرداز است. البته این میزان ظرفیت افزایش یافته است.