دریافت کارنامه دکتری 97

اعلام نتایج چند برابر ظرفیت آزمون دکتری آزاد 97

دریافت کارنامه دکتری 97

به گزارش خبرگزاری مهر، داوطلبان می توانند برای دریافت کارنامه دکتری 97 در تاریخ 6 شهریور به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه نمایند. برای داوطلبان واجد شرایط گزینش، کارنامه‌ای حاوی اطلاعات لازم، نمره آزمون، نمره مصاحبه، حدنصاب نمره اعلام شده از طرف موسسه، رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در هریک از کدرشته‌ محل‌های معرفی شده برای مصاحبه در سهمیه مربوط، تنظیم شده است. 

داوطلبان می توانند اعتراض خود را تا 15 شهریور به صورت اینترنتی ارسال کنند. داوطلبان باید از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری کنند. به کلیه مواردی که از طریق دیگری صورت پذیرد و یا بعد از تاریخ ۱۵ شهریور ۹۷ انجام پذیرد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 نتایج آزمون دکتری 97 مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی نیز از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

تغییر گرایش و انتقالی پذیرفته شدگان آزمون دکتری 97

تغییر گرایش و انتقال پذیرفته‌ شدگان آزمون دکتری 97 امکان‌پذیر نیست و درخواست‌های داوطلبان در این خصوص قابل بررسی نخواهد بود.

تاریخ و مدارک لازم جهت ثبت نام  پذیرفته شدگان کنکور دکتری 97

داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنها به‌ عنوان‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی‌ هر یک‌ از کدرشته محل‌های‌ تحصیلی اعلام‌ شده‌ است‌، برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج  اطلاعیه سنجش) ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی مراجعه کنند.

در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه، پذیرفته‌شدگان لازم است که در یکی از روزهای چهارشنبه ۷ شهریور و یا شنبه ۱۰ شهریور با توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده برای ثبت‌نام‌ به دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه کنند.

حضور شخص پذیرفته برای ثبت‌نام الزامی است و ثبت‌نام منحصراً در تاریخ‌های اعلام شده توسط هر دانشگاه و با ارائه مدارک کامل مندرج در این اطلاعیه صورت می‌پذیرد و عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در تاریخ‌ یا تاریخ‌های تعیین شده برای ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.

در هر مرحله‌ از ثبت‌نام‌ و هنگام‌ تحصیل‌، چنانچه‌ مشخص‌ شود داوطلبی‌ حقایق‌ را کتمان‌ کرده و یا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرایط نیست، قبولی‌ وی باطل شده‌ و طبق‌ مقررات‌ با وی‌ رفتار خواهد شد.

عدم ثبت نام و یا انصراف پذیرفته شدگان آزمون دکتری 97

عدم ثبت نام و یا انصراف قطعی پذیرفته شدگان آزمون دکتری 97، منجر به محرومیت از ثبت نام و شرکت در کنکور دکتری 98 نخواهد بود.

فهرست افراد واجد شرایط کد رشته محلهای بورس اعزام به خارج براساس نتایج واصله از طرف دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و ظرفیت های پذیرش در اختیار شورای مرکزی بورس قرار خواهد گرفت. پس از بررسی شورای مذکور نتایج نهایی توسط سازمان سنجش متعاقباً اعلام خواهد شد.