تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد وزارت بهداشت 97

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97

به گزارش خبرگزاری مهر، مهلت ویرایش و انتخاب رشته محل کنکور ارشد وزارت بهداشت 97 تمدید شد. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل می توانند از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۵ شهریور تا چهارشنبه ۷ شهریور ۹۷، نسبت به انتخاب رشته محل و ویرایش انتخاب های خود اقدام کنند.

تغییرات دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد وزارت بهداشت 97

تغییرات دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد وزارت بهداشت 97 به روز رسانی شده است و از روز دوشنبه 5 شهریور در سایت مرکز سنجش و پذیرش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.com، منتشر می شود. 8 مورد رشته محل جدید به مجموع ظرفیت اضافه شده و در برخی از رشته ها نیز ظرفیت پذیرش رشته محل ها افزایش یافته است.

فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ناپیوسته توجه داشته باشند که به هنگام ویرایش معدل در زمان انتخاب رشته محل موظف هستند معدل دوره کاردانی خود را نیز علاوه بر معدل دوره کارشناسی ناپیوسته اعلام کنند. معدل اعمال شده براساس میانگین معدل دو دوره کاردانی و کارشناسی ناپیوسته خواهد بود.

این داوطلبان باید توجه داشته باشند معدل آنها پس از قبولی در هنگام ثبت نام در دانشگاه کنترل و درصورت هرگونه مغایرتی دانشگاه از ثبت نام خودداری و قبولی کان لم یکن تلقی خواهد شد.

تسهیلات خوابگاهی برای پذیرفته شدگان دانشگاه علوم پزشکی ایران

دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز اعلام کرده است که برای پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد امکانات خوابگاهی فراهم بوده و خوابگاه ارائه خواهد شد.

تایید یا عدم تایید سهمیه استعداد درخشان ارشد وزارت بهداشت 97

داوطلبان استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون باید دقت کنند که از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۵ شهریور می توانند نتیجه تایید یا عدم تایید خود را از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی با وارد کردن کد رهگیری مشاهده کنند.

در صورتی که فردی مشاهده کرد که هنوز سهمیه اش تائید نشده ولی قبلاً از طریق دانشگاه اقدام لازم صورت پذیرفته و مورد تایید قرار گرفته است، باید با دانشگاه هماهنگی کرده و از طریق استعداد درخشان دانشگاه مجدداً به مرکز سنجش اعلام شود.

البته تعداد بسیار محدودی از افراد طبق ضوابط مجاز به استفاده از سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون نبودند که از طرف مرکز سنجش آموزش پزشکی حذف و غیر مجاز اعلام شده اند.

زمان اعلام نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشت 97

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد وزارت بهداشت 97، نیمه دوم شهریور ماه اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان اعلام نتایج دانشگاه های شاهد، ارتش و بقیه الله (عج)

زمان اعلام نتایج مرحله اول متقاضیان تحصیل در دانشگاه شاهد، ارتش و بقیه الله (عج) جهت مصاحبه، نیمه اول شهریور اطلاع رسانی خواهد شد .