اعلام نتایج نهایی کنکور دکتری 97

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور دکتری تخصصی پزشکی 97

نتایج نهایی کنکور دکتری 97 اعلام شد. 11 هزار و 9 نفر در کنکور دکتری 97 پذیرفته شده اند. داوطلبانی که هم در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی پذیرفته شده اند و هم در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد قرار گرفته اند، می توانند در یکی از کد رشته ها ثبت نام کنند و مجاز به ثبت نام در دو کد رشته محل نیستند.

اسامی پذیرفته شدگان دکترای 97

اسامی پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی نیمه متمرکز 97 امروز یکشنبه 4 شهریور در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می گردد.

تعداد داوطلبان کنکور دکتری 97

به گزارش خبرگزاری مهر، تعداد ۲۳۴ هزار و ۷۰۶ داوطلب در کنکور دکتری 97 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ثبت نام کردند. از این تعداد، ۱۸۷ هزار و ۸۲۱ داوطلب در جلسه آزمون حاضر بودند. از تعداد حاضرین در جلسه آزمون، تعداد ۱۷۳ هزار و ۷۶۳ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند و در نهایت تعداد ۱۲۴ هزار و ۹۰۵ داوطلب و یا به عبارت دیگر ۷۱.۸۸ درصد مجازین نسبت به انتخاب کد رشته محل های تحصیلی خود در فرم انتخاب رشته سازمان سنجش اقدام کردند.

زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام  پذیرفته شدگان کنکور دکتری 97

پذیرفته شدگان باید با همراه داشتن مدارک مندرج در اطلاعیه اعلام اسامی ابتدا به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه و موسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند. در صورت اعلام نشدن زمان خاص از سوی دانشگاه ها، پذیرفته شدگان باید در روزهای چهارشنبه ۷ و شنبه ۱۰ شهریور ماه ۹۷ با توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده که در اطلاعیه اعلام اسامی آمده است، برای ثبت نام به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مراجعه کنند.

گزینش نهایی داوطلبان کنکور دکتری 97

گزینش نهایی داوطلبان کنکور دکتری 97 در هر کد رشته‌ محل بر اساس نمره کل نهایی حاصل از نمره علمی آزمون متمرکز (نمره کل اولیه - ۵۰ درصد در شیوه پذیرش آموزشی- پژوهشی و ۳۰ درصد در شیوه پذیرش پژوهش محور) و نمرات مراحل مختلف ارزیابی تخصصی، حدنصاب تعیین شده توسط دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در هر کد رشته محل و با توجه به اولویت کد رشته‌ محل‌هایی که برای مصاحبه معرفی شده‌اند، صورت گرفته است