دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 

 

ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکوردانشگاه آزاد 97، دردوره کارشناسی پیوسته (رشته های صرفا با سوابق تحصیلی) آغاز شده است. برای دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 دردوره کارشناسی پیوسته به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

 

داوطلبان باید جهت ثبت نام و انتخاب رشته دوره کارشناسی تمام وقت سال 97 کارت اعتباری تهیه نمایند. پس از واریز وجه ثبت نام، سامانه کلمه عبور ارایه می دهد که داوطلب می تواند از طریق کد ملی به عنوان نام کاربری و یا همان کلمه عبور جهت انتخاب رشته وارد سامانه شود. پس از ورود به سیستم، داوطلب موظف است اطلاعات فردی و آموزشی خود را به همراه مستندات درخواستی (عکس، تصویر کارت ملی، شناسنامه و مدرک دیپلم) در سامانه ثبت نمایند.

متقاضیان بدون محدودیت در هر یک از گروه های آزمایشی (در نظام های آموزشی پاره وقت و تمام وقت) می توانند جهت ثبت نام اقدام نمایند.

داوطلبان باید معدل کتبی دیپلم خود را به صورت دقیق وارد نمایند. هر گونه مغایرت در ثبت معدل کتبی دیپلم موجب جلوگیری از ادامه تحصیل داوطلب در هر مرحله ای خواهد شد.

داشتن دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه برای پذیرش در این دوره الزامی است.دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش نظام جدید که دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی نمی باشند، شرایط ثبت نام در این دوره ها را ندارند.

بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی برنامه ریزی، دارندگان مدرک حوزوی مورد تایید حوزه علمیه قم که معادل با دیپلم نظام قدیم متوسطه است (حداقل لمعتین و اصول)، در صورتی می توانند در رشته های گروه علوم انسانی دانشگاه آزاد ثبت نام نمایند که مشمول وظیفه عمومی نبوده و همزمان در حوزه علمیه تحصیل نکنند.